לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

תשובות לשאלון השבועי


יש לך רישיון? באיזה גיל קיבלת אותו?
יש לי רשיון מגיל 23

כמה שיעורים עשית לפני הטסט? וכמה טסטים עשית?
35 שיעורים עברתי טסט ראשון וגם בארהב עברתי טסט ראשון בלי שיעורים

מי היו המלווים שלך בחצי השנה הראשונה?
בתקופה שלי לא היו מלווים

את אוהבת לנהוג? את חושבת שאת נוהגת טוב?
אני נוהגת מצויין אבל אני לא אוהבת לנהוג

את נוהגת בהילוכים או על אוטומט?
כרגע אוטומט

יש לך רכב משלך? באיזה רכב את נוהגת הכי הרבה?
שלי שלי ורק שלי

איזו תחנת רדיו מושמעת אצלך הכי הרבה?
גלגלצ

בכנות, את נוהגת במהירות המותרת?
עבור

עשית פעם תאונה?
כן

מה את נוהגת 'לומר' לאנשים שחותכים אותך בכביש?
לא חותכים אותי. אבל עם קצת שוביניזם מפריעות לי נהגות הססניות

אבל האמת- צבע האוטו משנה?
אני חושבת שמטלי יותר יקר לתיקוני צבע. הגודל קובע יותר

 

 

היום 20.8.14 זה התאריך של הטסט לאוטו. עשיתי לו את הטסט לא עבר. באסה. יש כמה תיקונים וזה לא בחינם. האוטו בן 19 שנים ונמצא ברשותי יותר מ13 שנה. טפו טפו. עוד מעט רכב אספנות. זהו אוטו אמריקאי גדול. עד היום יש לו ביצועים מרשימים, נוח מאוד ושוב טפו טפו.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 20/8/2014 11:38   בקטגוריות שאלונים, תאריכים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-21/8/2014 16:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)