לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

משטרה


המשטרה שוב בעקבותי

אני מוזמנת להחקר היום ב 8:30 בדבר תלונות שהגשנו זו נגד זו

Wish me luck

 

טוב אז כמובן שוב לא ידעתי על מה הזמינו אותי לחקירה. חשבתי שזה על התלונות שהגשתי, אבל על התלונות האלה צריך לחקור אותה. חשבתי אולי על המפגשים הבלתי מתוכננים שלי איתה אצל אמא בבית אבות ובהפגנת הימין וכבר שיריינתי לעצמי לומר שיש לי זכות להסתובב איפה שאני רוצה ואם היא חוששת ממני אז היא מוזמנת לעזוב את השטח, דברים שהיא לא עשתה. אבל לא. 

היא הגישה נגדי שתי תלונות על פגיעה ברכב שלה מסוג רנו. רנו?? יש לה רנו חדשה? ואני חשבתי שיש לה עדיין ניסן ג׳וק... אוקיי אז ב18.7 היא טוענת ששברתי את שמשת הרכב הקדמית שלה עי אבן וב9.8 עיקמתי את מכסה המנוע. היא לא ראתה אותי עושה את זה אך היא מניחה שזו אני. יפה. איפה הייתי בתאריכים האלה? נסיתי לבדוק אבל אני לא זוכרת. אולי הייתי בביח כרמל שזה ליד הבית שלה וקיבלתי טיפול באצבע, אולי היא ראתה את האוטו שלי בסביבה אבל לא, לא הייתי שם. היא גם טענה שהייתי ליד הבית שלה למרות שיש צו הרחקה אבל אין צו הרחקה. מסתבר שאם הוא לא הגיע לידי ונמסר לי בעפ אז אין לו תוקף. ובכלל הצו שהיה פג ב31.7.14 ועד היום לא ידוע לי שיצא צו חדש.

טוב אז כמובן שהגשתי נגדה תלונה על תלונות שוא והטרדה ואם כבר יש לה אוטו חדש שלא ידעתי עליו אני מבקשת לבדוק אם הוא לא נרכש מהכספים של אמא שהיא התלבשה עליהם. לא מספיק שהיא נישלה אותי מהכספים והרכוש המשפחתיים היא עוד מתלוננת נגדי. הייתי גם צריכה לבקש בדיקה פסיכיאטרית עבורה אבל ויתרתי על זה הפעם. אולי בתלונה הבאה שכן היא צריכה להבין (ביטוי שגור בתקופה הזאת) שעל כל תלונת שוא שהיא תגיש אגיש תלונה נגדית ואת נושא המשפט האזרחי עוד לא סיכמתי. היא נוכלת ונאלצה כבר לשלם על נכלוליה...

זהו, הלכתי הביתה לא לפני שצילמו אותי כמו פושעת מועדת לקחו ממני טביעת אצבעות בדיקת DNA ו 300 שקל ערבות שאני לא מתקרבת אליה בשבועיים הבאים. לא נעים.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/8/2014 06:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/8/2014 13:25



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)