לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

שלאפשטונדה


משהו קרה לה אחרי שנולדו לה הילדים.

אחרי שבנה הראשון נולד ואחרי מה שהוא עבר היא כל הזמן פחדה. אחכ זה עבר לה.

היה לה נורא קשה. היא לא הסתדרה. היא אמרה שהיא לא ידעה שילדים זה ככ קשה וכל יום היא רוצה למות. היא לא היתה היחידה שאמרה את זה.

היא כל הזמן קיטרה. אף פעם היא לא היתה מקטרת אבל מאז בא לעולם הבן הראשון היא לא הפסיקה לקטר.

היא גם אימצה לעצמה הרגלים חדשים כמו לישון בצהרים. אוי לו ואבוי לו למי שהפריע לה. התקשר בטעות בשעה שהיא אמורה לישון באמצע היום. היא כל הזמן התקשרה אלי לקטר לי איך מפריעים לה . במיוחד חברתה י׳ שלא מתחשבת. בכלל לא מתחשבת. היא איומה ומטומטמת , נכון? כך היתה אומרת לי. נכון הייתי אומרת. וכי למה לי להסתבך איתה. כל הזמן התלוננה ותמיד סיימה ב״נכון?״

אחכ היא החליטה שכל העולם ואשתו צריכים לעזור לה לגדל את הילדים. וכמובן שהיא באה אלי בטענות שאני לא עוזרת לה. היא נתנה לי דוגמה מחברתה ד׳ שיש לה אחות שכל הזמן עוזרת לה עם הילדים. רק שאחותה של ד׳ היא רווקה ואין לה ילדים משלה , ואילו אני לצערה יש לי 2 ילדים אחד פגוע, אחד תינוק, אין לי בעל ובאמת שאין לי זמן אליה, מצטערת. זה לגמרי לא עניין אותה. גם היום היא באה אלי בטענות שלא עזרתי לה. אני באמת לא מבינה מה רוצים ממני כל האנשים האלה . לא מבינה, היו לה אמא, אבא, בעל, פיליפינית, חמותה, האחיות של הבעל, והיא דווקא רוצה שאני אעזור לה. נסיכת הנילוס. בת פרעה שצריכה שאנשים ינפנפו לה עם מניפות שלא יהיה לה חם. אלילה קראה לה הדודה מגרמניה, מתנהגים איתה כמו לאלילה.

מה לעשות שבשבילי היא סתם מפלצת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 9/9/2014 09:49   בקטגוריות עזרה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/9/2014 07:36



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)