לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2014

ים המלח


את הסיפור הזה עוד פרסמתי בבלוג הקודם, לפני יותר מ-8 שנים, את הפוסט המקורי אני לא מוצאת אז אשתדל לכתוב ממה שאני זוכרת.

 

קיץ 1998 יצאנו לים המלח ל-3 שבועות כדי לטפל במחלת העור של סוסון.

גם שם היא לא הניחה לי

היא היתה מתקשרת כל הזמן. פעם היא בישרה לי שהיא עזבה את בעלה, או שבעלה עזב את הבית

אחכ היא החליטה לבוא.

נפגשנו בערד, ישבנו באיזה בית קפה בקניון, ואז היא סיפרה לי שהיא נפרדה מהמאהב

די! אמרתי לה. את לא באה לים המלח לספר לי מה עם המאהב . זאת החופשה שלי. אנחנו בכלל בחופשה. כדאי להנות ממנה ולהשאיר את הדברים הרעים מאחור. היא קצת הזדעזעה ושתקה.

היא היתה אתי בסופש

במהלך הסופש קרו הדברים הבאים לא לפי סדר.

התיישבנו בלובי של המלון, היא סיפרה שבעלה הוזמן למסיבה עם סלבים והיא העדיפה להיות אתי

כן, בסוף הוא לא עזב את הבית

היה לה קשה לשתות קפה

היה לה גם קשה לאכול. הלכנו למסעדה מקומית כמו ארץ האש שכבר לא קימת. כולנו הזמנו על האש אבל היא לא אכלה את המנה שלה. נתנה לילדים. דיאטה? כך היא שומרת על הגיזרה הדקיקה שלה. הבן שלי רצה קולה. היא אמרה לו שקולה זה הדבר הכי בזבזני במסעדה. לא הזמנתי לו אך לילדים שלה היא הזמינה ועוד איך

המלון שלנו לא ככ מצא חן בעיניה. היא רצתה ללכת לבריכה של מלון הייאט. אני במשך כל ה-3 שבועות שהייתי שם ביקרתי את הבריכות של כל בתי המלון באיזור כולל את זו של הייאט. אף פעם לא נתקלתי בבעיות כניסה אבל כשהיא באה לא נתנו לנו להכנס. רק לילדים. כן היא באה עם 2 הילדים שהיו לה אז ואני הייתי שם עם 2 הילדים שלי.

לא זוכרת מה קרה אבל באחד הערבים שרצינו לצאת היא עשתה לי פרצופים ויצאתי לבד. בשביל מה היא באה בכלל שאלתי את עצמי. דווקא שמחתי כשהיא הודיעה לי שהיא באה. שכחתי לרגע עם מי יש לי עסק.

הכי הרגיז אותי שהלכנו לאיזו מרפאה של אחד מבתי המלון, אני חושבת גם הייאט, אני הרי נמצאת באיזור כדי לטפל במחלת העור של סוסון אך היא גנבה את ההצגה בזכות איזו פטריה שצמחה לה על האצבע הקטנה של רגל שמאל.

הנוכחות שלה ממש העיקה עלי. ממש שמחתי שהיא חזרה הביתה.

 

ככה החופשה היתה נהדרת. שהינו במלון קרלטון, לא מפואר במיוחד אך נחמד, סוסון קיבל טיפול במרפאה שהיתה אז בסולאריום, אמרו לו להשתזף ונתנו לו כל מיני משחות, בתום הטיפול העור שלו באמת נראה נהדר, רק שזה לא האריך, ומיד כשחזרנו הביתה המחלה חזרה, גם טיילנו המון בסביבה, מצדה, עין גדי, קומראן, נחל דויד, עין גדי, כל מה שאפשר לראות בסביבה. את נחל ערוגות השארנו לפעם הבאה...

 

אבל באמת היא היתה ככ מיותרת, גם הסתובבה לה כמו נסיכת הנילוס, לא יכולתי לסבול אותה ומה שאומרים סבלתי בשקט

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/9/2014 08:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)