לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

רק להזכיר


רק להזכיר שהשבוע ביקרתי אצל אמא והרי אני לא מדווחת על כל ביקור אלא אם קורים שם או נאמרים שם דברים חשובים

אין לי כסף אמרה אמא, הכל אצל אחותך והיא לא נותנת לי כלום, אני בכלל לא יודעת מה הולך עם החשבונות שלי.

את רוצה לדעת? אמרתי לה, אני אדבר עם הפקידה. יש לי חשבון באותו סניף ואני יכולה לעזור לך אם את צריכה, אני מכירה את הפקידה.

הלכתי לדבר עם הפקידה. הצענו שאמא תכתוב מכתב בכתב ידה ורק אז אוכל להעביר לה את המידע מהבנק. להזכיר שאמא לא משתמשת בטלפון מהבית אבות, עד כמה שידוע לי... אני העברתי לפקידה את מה שאמא אמרה לי.

אחכ חשבתי, אולי יש לאחותי ייפוי כוח גם על החשבון הזה... הרי אין לי מושג איזה ייפוי כוח יש לה ועל מה ואם בכלל יש לה וממתי. ואם הוא בכלל חוקי.

אולי אמא סתם מדברת ועושה את עצמה כאילו היא לא יודעת מהחיים שלה ובפועל היא ממשיכה לצ׳פר את אחותי. בבנק הרי יודעים הכל... והפקידה בטח יודעת...

 

מעבר לזאת, מאחר ואחותי נכשלה עם צו ההרחקה שלה ותלונות השוא במשטרה - ואם זה מעניין באותם תאריכים שהיא טענה שפגעתי במכוניתה כביכול בדקתי ברישומים, ב18.7 הייתי בחדר הניתוח להוציא את התפרים וב 9.8 הייתי בים עם הבן שלי ויש על זה תיעוד הן מחדר הניתוח והן מהמסעדה בים... - נודע לי שהיא מאיימת להמשיך ולשכור עורכת דין תותחית. דא עקה שאותה עורכת דין כבר ייצגה אותי נגדה באותו מקרה. אבל במדינה המתוקנת שלנו הכל יכול לקרות. אם שופטת מוציאה צו ללא אישור מסירה הכל יכול לקרות כאן.

 

לא ילך לך יקירתי. אמא הבטיחה חצי חצי, אני אקבל חצי חצי גם אם תעשי שמיניות באוויר. זו זכותי הלגיטימית ואת לא תגזלי אותה ממני

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/10/2014 08:02   בקטגוריות הקומבינה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/10/2014 09:21



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)