לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

תשעה


לא מזמן היתה כאן שנת תשע

עכשיו זו השנה של בן זוגה תשעה

מקווה שתהיה טובה יותר

רק עכשיו אני מתפנה ומוחה את הזעה מהמצח

אוףףףף מה היה לנו השנה ובכלל

שנת תשעה התחילה ביומולדת הלועזי שלי

היום הוא יום הולדתי העברי. אל תחגגו לי אני לא חוגגת רק מציינת.

ועכשיו כבר סוכות. מה עושים בסוכות?

האמת יש מבחר כזה גדול שאני כבר לא יודעת ממה להתחיל, טיולים, פסטיבלים, אירועים.

טוב ערב החג היה מופע גשם

למעשה מופע אורקולי שטרם ראיתי כמותו. אולי בסרט מלחמת העולמות האחרון. הבהובים מנצנצים בקצב מטורף. הלכתי לראות, ברקים יפהפיים עוד מעט צילום (לא שלי) . מאוחר יותר גשם ברד ורעמים כאשר העננים כבר מתחילים להתפזר, השמש זורחת והתוצאה היא תאורה מוזרה של לפנות ערב. סוף העולם.

למחרת הכל עבר כאילו כלום. הים שקט בצורה יוצאת דופן דגל לבן, המים לא קרים ואפשר לשחות לנצח, מה שאי אפשר לעשות כל הקיץ.

בערב פסטיבל הסרטים. כמו כל שנה חגיגה חיפאית, סרטים, הופעות דוכנים ומבקרים מכל הארץ. היה מופע נהדר של 3 הטנורים הישראלים. בפסטיבל הסרטים יש כבר מסורת. אני פוגשת שם את האדם האחרון בעולם שאני רוצה לפגוש. והפעם זאת אחותי. הנה המפלצת אני אומרת לסוסון כאשר אני רואה אותה. היא נראית נפולת פנים ובורחת מאיתנו כמו מאש. אנחנו פורצים בצחוק, תסתכלו עליה... שנים לא פגשתי אותה באירועים ומקומות מסוג זה והשנה זו הפעם השניה. באסה

האמת האדם האחרון בעולם שאני רוצה לפגוש הוא דר ד׳. שעשיתי בסוף את הניתוח ולא אצלו. הוא זה שהמליץ לי על ניתוח והיה הוגן ומקצועי כלפי לאורך כל הדרך. נכון שהיתה לו מעידה קלה אך הוא חזר ממנה כשהגיע למרפאה שלו. הוא איש יקר ומוערך בחיפה ואני עכשיו בורחת ממנו. לא רוצה שידע שעברתי ניתוח אצל מישהו אחר. לא הייתי הוגנת כלפיו והפסדתי רופא טוב וחבר טוב. גם לבלקניצה אני לא באה בגלל זה. יתכן גם שאצלו הניתוח היה יוצא יותר טוב. הוא אמנם זקן ואולי ידיו רועדות והראיה שלו לא ככ טובה, אך הוא מנוסה יותר. בהרבה. ואולי ואפילו כמעט בטוח שראייתו וידיו תקינות אחרת לא היה עוסק ברפואה, רק שהושפעתי קצת ממה שאמרו לי המטפלות שלי עליו בפיזיותרפיה ובריפוי בעיסוק. ואולי הן סתם לא אוהבות אותו כי הוא קצת סנוב, מה שלי לא מפריע כלל.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/10/2014 08:33   בקטגוריות חגים, אצבע אלוהים  
הקטע משוייך לנושא החם: חופש סוכות
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-10/10/2014 22:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)