לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

אם אתה לא בא לאוסטרליה אוסטרליה באה אליך


הבן שלי חזר מאוסטרליה... אם אתה לא בא לאוסטרליה אוסטרליה באה אליך.

(האמת שפרסמתי פוסט בנושא והכל נמחק לא בא לא לכתוב אותו שוב אבל אנסה.)

בכך הסתיימו כל התקוות שלי לבקר בארץ זו

לא אסע לאוסטרליה

לא אסע כבר לשומקום

לא אראה כבר קנגורים וומבטים

לא אשחה בgrate barrier reef

לא אבקר בארץ שבה החורף הוא קיץ והקיץ הוא חורף

 

הוא חזר אתמול והשמחה היתה גדולה

אבל היום זה יום חדש

קמתי בבוקר מבואסת כמו כל יום מאז האירוע

הוא קם גם כן החליט לעזור

בינתים נסה להתניע את המכונית אך כיבה אותה מיד

ניסה לנקות את המקרר ועשה בו חור דרכו יצא כל הגז

אז אין לי מכונית ואין לי מקרר

 

כן הוא חזר אתמול והשמחה היתה גדולה

הוא חזר מוקדם יכול היה להשאר עוד

חזר בשבילי. חזר בשביל לעזור לי

אמרתי לא צריך כי אני לא יודעת איך יהיה....

 

טוב בני היקר ברוך שובך מאוסטרליה

וגם מזל טוב ליום הולדתך

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/12/2014 23:36   בקטגוריות אוסטרליה, החייזר, העיקר הבריאות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/12/2014 15:42



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)