לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2015

ערפול ובלבול


טוב, דווקא היום בא לי לכתוב משהו. מזמן לא כתבתי. דווקא היום אני לא משהו. אני די מעורפלת. הנושאים מתערבבים לי. 

רציתי לכתוב היום קצת פוליטיקה. מזמן לא עסקתי בפוליטיקה. העניינים ברחו ממני. וידענו עכשיו סערות פוליטיות. בואו למשל נדבר על מכללת ספיר. הם השתגעו שם או מה? הרי באירופה אם מישהו היה מעז לפרסם את מה שהם פרסמו היינו צועקים חמאס. אה לא, לא חמאס. החמאס הוא שצועק עלינו. לא מספיק הוא יורה עלינו טילים בסוף הוא תובע אותנו. טוב עולם הפוך. 

אז אולי בוז׳י ציפי יעשו פה כבר סדר? איזה סדר הם כבר יכולים לעשות אני לא יודעת. קוראים לעצמם המחנה הציוני כשמס. 4 שלהם טוענת שהתקווה גזענית ויוצאת עם ערבי מס 10 אומרת לא לשלוח חיילים לצהל מס, 17 הוא יותר פלסטיני מישראלי ומס 23 הוא בכלל פוסט ציוני. בטח אני לא מחדשת כלום

אין אין במי לבחור. נתניהו כבר עייף. ראש ממשלה שלא עושה שום דבר כנגד פרסומים כמו במכללת ספיר ובעצם לא הגיב אף פעם על דברים שנאמרו נגדו אישית או ציבורית לא ראוי להיות ראש ממשלה. וגם הנבחרת של ציפי בוזי לא מרנינה בכלל. אז מה עושים?

טוב, כרגיל ניתן לחזור לעניינים הפרטיים שלי. גם כאן הכל מבולבל מעורפל ואני טובעת בים אי סדר ובלגן. 

׳חסרות לי מילים׳ אמר איל פלד וכך פחות או יותר אני יכולה להגדיר את המצב שלי.

ומי שיבחר יבחר. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/1/2015 16:02   בקטגוריות בחירות 2009, אקטואליה, העיקר הבריאות  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/1/2015 23:28



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)