לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

לא ככ מהר זזים


לא כל כך מהר זזים. לעורכת דין שלי יש זמן . כל הזמן שבעולם. 

התקשרתי לשאל מה קורה ענתה לי העורכת דין הנוספת שם במשרד שאין לה שום קשר משפחתי עם העורכת דין ״הגדולה״ ששכרתי.

זה זמן רב שלא דברתי עם העורכת דין הגדולה. רק עם נציגיה. עם בנה עם העובד אבל לא איתה. כל בניה עורכי דין ועובדים במשרד שלה. על הקייס הקודם עבד בנה. היא עובדת על הקייס שלי אך למעשה מאז הגשת ההתנגדות אין לי קשר איתה. אני רק רואה אותה בפייסבוק. כן היא עושה חיים, נוסעת לחול, יש לה חבר חדש, כל זה אינו מענייני. מעניין אותי רק מצב הכסף והרכוש של אמא וכאן אני לא יודעת כלום.

העורכת דין הקטנה אמרה שיש לחכות לדיון וזה יעשה רק אחרי הפגרה של בתי המשפט.

אז מה? עד ספטמבר העניין ימשך? כלומר עד ספטמבר לא יעשה דבר ורק מספטמבר יתחילו לזוז אולי ומה אז?

ומה עד ספטמבר? שאלתי אותה על הדירה והדייר. ספרתי לה שבדירה של אמא יש דייר שמשלם כסף לאחותי. היא אמרה שעד המשפט כל מה שהיה ישאר. ומה אחכ? יוחזר לי הכסף הזה או שאחותי ממשיכה לחגוג מכח ההתנגדות שלי או של העורכת דין הגדולה. בינתיים ההתנגדות מסבה לי רק נזק. לא יודעת אם היא תביא לי תועלת בעתיד. אני רק חיה בחוסר ידע. אילו יכולתי לרדת מזה. אני לא סגורה על כלום אך ההרגשה שלי לא טובה בעניין. מספיק שאני לא יכולה לסלק משם את הדייר ולקחת את הכסף וזהו. גם על החשבונות אני לא יודעת הרבה אבל לדעתי הזמן פועל לטובת אחותי.

נזכרתי איך התנהל העסק עם העורכת דין הגדולה. היא באה אלי במהלך השבעה של אמא להחתים אותי על ייפוי כח. אז היא יכלה לבוא. לא יודעת. אומרים שהיא טובה. קליברית. בעלת שם. אבל אני צריכה לבדוק אותה טוב טוב כמו כל דבר. בינתיים בפועל היא החתימה אותי לקחה כסף וברחה. אחותי ממשיכה לחגוג וגם היא חוגגת. זו ההרגשה. אולי גם היא פעלה באורח בלתי הוגן כלפי. בצעה מחטף. כן היא בצעה מחטף. ניצלה את מצבי. אז אצה לה הדרך. היום יש לה את כל הזמן שבעולם ואחותי חוגגת. אני צריכה להבהיר לי כמה דברים. אני לא יודעת איך ולמה. אין לי קצה חוט

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/7/2015 06:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)