לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

הו שי חי


מידי פעם אני כותבת על תוכנית ריאליטי ורק אחרי פרק זמן מוצאת את זה דבילי להחריד. כאילו מה קרה לי. אבל זהו כשיש תכנית מסוימת אני תופסת צד מזדהה למרות שאין לי שום דבר עם הדמות הזאת. קרה פעם שהזדהיתי עם דמות, ומשהופיעה בתכנית אחרת היתה כלכך דוחה שפשוט לא יכולתי לראות אותה אז קבלו את זה בעמ. 

טוב אז הפעם שי חי מול אור ואני בעד שי חי אל תשאלו אותי למה. אור היא המכשפה האולטימטיבית ויש בה כל רע. בהתחלה ההפקה הלכה עם שי חי וקדמה אותו אך זה לא התאים כלכך לאגנדה השמאלנית של הערוץ. לאט לאט אור הדעתנית השתלטה על המסך וכבר היה ברור מראש יש לנו זוכה. השאלה מה עושה הפייבוריט הקודם במצב זה. שי חי הלך הביתה והותיר לאור את הדרך הבטוחה לדירה. האם זה חכם? לא יודעת.

ישבתי אתמול מול המסך וחכיתי לדרמה. לא היתה שום דרמה. פשוט שי חי התעצבן, הבין שהסוס שלו נגמר וגרר אחריו את תני ואיציק. חכיתי למעשה אלימות נוראי שבגללו החשיכו את ערוץ 26, לניידות משטרה, פצועים; הרי דווחו שאיציק נפצע וגם ברק. לא היה כלום. שי חי נתן בעיטה ליצירת בובות הוודו של אור. זה הכל. כך הוא חשב למחוק לה את החיוך מהפנים. אבל עכשיו היא מחייכת כל הדרך אל הגמר, גם נוסעת עם ברק לזנזיבר ואילו שי חי השאיר את עצמו ואת מעריציו במצב עלוב. לא יודעת מה הלך שם ולמה הוא החליט ללכת. יתכן שהבידוד החברתי השפיע עליו. ייתכן שנסה לעשות משהו נוסח יובל דיין

 

טוב, אני ב-5 דברים שאספתי מהימים האחרונים

1. הלכתי עם סוסון להאיש שנולד מחדש. זה אתמול

2. הלכתי עם סוסון לחדר כושר ולבריכה של נשר. זה של שלשום

3. הייתי אצל העוד ולקחתי הביתה אוכל מהפתיליה

4. כיסיתי לחייזר את ההלוואה ההיא 

5. בקרוב תבוא אלי סטודנטית לתקשורת ותעבוד אתי וחייזר התקבל ללימודים בירושלים

 

וזהו. לא חיה בשלום עם הפינה הזאת ואני לא ממשיכה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/3/2016 07:21   בקטגוריות טלוויזיה, 5 דברים טובים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/3/2016 12:38



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)