לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2016

המשפט


אתמול היה לי משפט. רב הזמן לא ידעתי מה הולך בו. גם לא ידעתי על מה הוא. נתתי לעורכי הדין משני הצדדים לעשות את העבודה. שמעתי מילים משונות, מילים של בית משפט ומספרים שלא אמרו לי כלום. גם אם הייתי רוצה לדבר לא הייתי מסוגלת. נראה שהוא היה על סעיף 9 לצוואה שאומר שאם אגיש התנגדות אני יכולה לאבד את זכותי לקבל משהו כלומר לא על הצוואה אלא על ההתנגדות שלי. במהלך המשפט השופטת חקרה אותנו. לא היינו מוכנים לזה. זה היה קדם משפט ובקדם משפט לא עושים דברים כאלה. בהתחלה דבר העוד שלה. דבר ודבר ודבר לא ידעתי על מה. אחר דברה העודית שלי דברה ודברה ודברה לא ידעתי על מה. הכי מצחיק היה בהתחלה שהשופטת חכתה למוצא פה כאילו שאלה מה אתם רוצים והם לא ידעו מה לענות לה. גם כשחקרו אותה, את אחותי, לא ידעתי על מה מדובר. כנראה שגם היא לא. שאלו אותה על תצהיר והיא גמגמה. חקרה אותה העוד שלי והיא הילכה עליה איימים. כל זמן העוד שלה התפרצו והשופטת הרגיעה אותם. אחכ הגיע התור שלי להחקר. את יודעת על מה המשפט? אמרתי לא. את יודעת מה רוצים ממך? אמרתי לא. את יודעת על מה התביעה נגדך? אמרתי יש כאן הרבה תביעות. היא כל הזמן תובעת אותי. נתנו לי דף אמרתי כן היא רוצה את כל הכסף והרכוש לעצמה. כרגע היא מחזיקה את כל הכסף והרכוש היא רוצה שזה יהיה רשמי. את יודעת מה סעיף 9 אומר? כן. את יודעת שיש סיכון שתאבדי את כל הירושה? לא. אמא שלך התכוונה לזה? אמרתי לא. אמא שלי התכוונה לחלק את כל רכושה לשני חלקים שווים אך למעשה הכל אצלה. הדירה ברוממה שייכת לה גם הדירה השניה וגם חשבונות הבנק אצלה. היא שותפה בכל החשבונות. כך לא מחלקים רכוש חצי חצי.

לאחר מכן נתנה החלטה. ללקק את השפתיים. דובר על אותו סעיף שכוונתו לא לעשות שינויים בצוואה. היא רשמה השופטת שסעיף זה נועד למטרות שלום אך אין היא רואה בהתנהגותה של אחותי מטרת שלום ולכן ההתנגדות שלי לגיטימית. היא גם הזהירה שלא להגיש יותר תביעות אחת נגד השניה. כל תביעה כזאת תעלה כסף ולהוכחה היא מטילה על אחותי 3000 שקל הוצאות משפט שישולמו לי.

אחותי יצאה מכליה. התפרצה בתום המשפט. את לא יודעת מה היה איך היא הרסה את המשפחה. שוב הזכירה את הדודים וירושה שאבדה לה. ובקיצור הם נישלו אותה מהירושה שלהם והיא מאשימה בזה אותי.

הדיון הבא יהיה בנובמבר. עד אז אפשר לישון בשקט. ברור שאני לא שקטה. מי יודע מה היא תמצא עד אז. לפחות הבהרתי לעצמי על מה היה הדיון

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/3/2016 08:07  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/4/2016 13:27



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)