לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2016

טיול לכנסת


יצאתי אתמול לטיול בכנסת עם נאמן. שמתי לב ל-2 נקודות ואני לא יודעת איזו לשים קודם.

טוב קבלה אותנו מדריכה ערביה. אי אפשר שלא לשים לב. מאיפה את נשאלה מאוחר יותר מקלנסואה. תבואו לבקר. 

המילה הכי שגורה בפיה היתה דמוקרטיה. ברוכים הבאים לכנסת מעוז הדמוקרטיה הישראלית. ומאוחר יותר דברה נגד גזענות עד שלא הבנתי לגמרי אם אני בכנסת ישראל או בשלוחה של השמאל האמריקאי. כל התבטאות שלה היתה יותר שמאלית מהתקשורת. שלטון ימין אני חושבת לעצמי. איפה זה ואיפה הימין. אנחנו הפסקנו להיות מדינה עצמאית היתה התחושה הכללית. אולי הכל בסדר הכל יפה והכל רקוב. יש אילוזיה שזו כנסת ישראל אבל זה רק מה שנותר ממפעל הציונות המפואר. ארהב והשמאל מורגשים בכל מקום. הקרן החדשה אם תרצו. נו, אם מילה של סמוטריץ זוכה לכזה גינוי בשעה שהוא צודק. אם חייל שהרג מחבל הופך להיות רוצח רואים מאיפה זה בא. אם נערה ערביה מדריכה בכנסת ישראל הכל כבר אפשרי. כל חלומותי הימניים נגוזו באחת. זה לא יהיה. אנחנו בסופו של דבר נהיה מדינת כל אזרחיה. אנחנו בדרך אליה וכבר חצינו את הקו הדמיוני שיכול לעצור זאת. אתה מבין יפה מאוד שזועבי וחבריה לא ילכו מכאן. גם לא המסתננים מאפריקה. איראן לא תשמיד את ישראל. ארהב כן.

בתחושה קשה זו עזבנו את הכנסת והמשכנו ליעד הבא. לא יודעת מי עוד חש כמוני. בימים אלה השתיקה יפה. 

 

יצאתי אתמול לטיול בכנסת עם נאמן. זו הפעם הראשונה שאני יוצאת אתם לטיול או יותר נכון אני יוצאת לטיול עם נכים על כסאות גלגלים. איך מסתדרים עם זה? היה לנו אוטובוס מיוחד שכל מושבותיו האחוריים הוסרו. יש בו גם מתקן הרמה לכסאות גלגלים ומעניין היה לראות את זה. הצטרפו גם בני הזוג. אתה מסתכל על כל זוג כזה וחושב פעם זה היה זוג נורמאלי. עכשיו החצי נשאר נורמאלי והחצי השני פגוע. ואף על פי כן הם נשארו זוג. איזו מידה של סבלנות והקרבה נדרשת מבן הזוג הלא פגוע. אני רואה אותם זוג אחר זוג. חלקם גם מצטרפים לפגישות השבועיות של נאמן. את רואה את הבלונדינית הזאת שנמצאת עם בעלה. הוא לא מוציא מילה מהפה, את רואה את הזוג הזה מנשר. פעם היה לו משרד ביטוח. היום הוא על כסא גלגלים. את רואה את האשה הפלפלית הזאת. בעלה הולך לא יציב ובקושי מדבר. כבר שנים הם ככה. ואשתו של השטותניק המזמר כלכך רצינית ושקטה. מעניין איך האנשים האלה נראו לפני שזה קרה להם. ואיך אני משתלבת בכל זה. גם לי קשה לדבר, גם אני קצת צולעת. עם כל הרצון להיות כאחד האדם זה לא הולך. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/4/2016 09:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-9/4/2016 22:21



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)