לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

עוף גוזל


הוא עדיין לא עזב את הבית אבל הוא בדרך וזה מרגיש לי נורא

האם כך מרגישה כל אם לפני שהיא נפרדת מבנה?

אני זוכרת ששאלתי את אמא בזמנו איך הרגשת והיא אמרה מצויין

על כל פנים לא מרגיש לי טוב עם זה כלל

והרי זה הדבר הכי טבעי שיש הילד הכיר בחורה ועוזב את הבית.

היא כרגע עושה איזו התמחות בחיפה והוא כל לילה ישן אצלה.

וכשאני רואה אותו אורז ונוסע לשם הלב שלי מחסיר פעימה

לא חשבתי שזאת תהיה ההרגשה. חשבתי שאשמח.

הנה בני הגיע לפרקו ועוזב את הבית. אני כבר כמעט לא רואה אותו.

אולי מרגיז אותי שהם ישנים שם ולא פה אבל הבית קטן וצפוף היא לא יכולה לישון פה בקושי הוא יכול לישון פה.

בשנה הבאה הוא הולך ללמוד בירושלים

אז לא אראה אותו בכלל

ואני חוזרת להתחלה. אשאר כאן רק עם סוסון

2 אנשים דפוקים בראש.

אולי זה כלל לא מאורע משמח שילד עוזב את הבית.

בשביל מה גידלתי אותו. בשביל מה השקעתי . 

את הפירות לא אני קוטפת

אני רק בית גידול. החממה שבה הוא גדל.

אני נותנת לו את הכלים. עכשיו הוא משתמש בהם

אני צריכה להגיד לו דרך צלחה

אבל אני רוצה להגיד לו אל תלך

 

תרצה אתר ביטאה את זה יותר טוב בבלדה על נערי שגדל

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/5/2016 07:02   בקטגוריות החייזר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/5/2016 14:35



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)