לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2016    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2016

שבועות 2016


טוב החג האחרון בשנה עבר. יותר אין חגים למעט ט׳ וט״ו באב שזה לא נחשב.

בשבילי הוא התחיל ביום שלישי. לא בגלל שהוא באמת התחיל אלא שהרגשתי זוועה. היתה לי סחרחורת חשבתי שאני מתה

למחרת לא עשיתי כלום כלום כלום. בעצם כן עשיתי. את הקובה סלק ההוא. לא יודעת אם המרגש השפיע על אי הצלחתו או אי הצלחתו השפיעה על המרגש.

יום חמישי עבדתי למרות הכל. עם החולשה והסחרחורת. היה קצת יותר טוב. אחרי העבודה סוסון לקח אותי לנשר. פסטיבל שבועות. היה נחמד באופן מפתיע. במה מרכזית ובמות משניות שבכל אחת חציר. היה אפשר ללטף נחשים וחיות אחרות. על הבמה המרכזית הופעות של ילדי נשר לא שזה מעניין אותי אבל נחמד. לובשים לבן זרים על הראש טנא קלוע עם פירות - שבועות. נזכרתי בחגיגה של midsummer. די דומה. סוסון הזה. בכוח הוא מוציא אותי מהבית ואחכ אני מודה לו.

שבת הלכנו לים. רק אני וסוסון. היינו במתחם מסעדות חדש בחוף הכרמל. אכלנו במנדרין על החוף והיה מצויין. גם המיקום של המסעדה כזה קייצי, לא ממש על החוף אך לא רחוק ממנו. אוכל טוב, שמש נעימה, מה רע?

אתמול החג עצמו. שוב אני וסוסון. שתבינו אם אני עם סוסון אני הנהגת. ואני עדיין לא מרגישה ככ טוב. היינו ב-3 מקומות. חוות התבלינים של בית לחם הגלילית, דרך שביל החלב - גם בית לחם הגלילית. וטקס הבאת ביכורים בכפר יהושע. גם כן היה נחמד. אפילו שהיינו כבר בכל המקומות האלה. סוסון חלב פרה, והשקינו את העגלים, הראו לנו גם חליבה רובוטית ובסוף הכינו לנו שוקו וחמאה. משום מה הם הרבה יותר טעימים מהמוצרים האלה בסופר. הגם שהוציאו את השומן מהחלב השוקו יוצא מן הכלל.

אבל איפה חייזר? הוא נעלם ביום שישי ומאז נעלמו עקבותיו. לא שלא ידעתי איפה הוא. ידעתי גם ידעתי. אבל הוא אפילו לא טרח להתקשר. כלום. נאדא. כל החג דום שתיקה. לא שאל מה שלומי. כלום. לפני שנה הוא היה הנהג ונסענו למחלבת שוורצמן. השנה הוא נעלם. הוא גם לא הודיע שהוא יעדר ככ הרבה זמן ואת החג נעשה בלעדיו. אמרתי נתעלם ממנו. הוא כבר לא קיים אצלנו. נהנה בלעדיו. זה קשה אך אפשרי.

זהו. זה חג שבועות השנה. היה טוב ולא ככ טוב. לא הרגשתי ככ טוב וחייזר התעלם ממני לחלוטין. נתעלם ממנו.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/6/2016 15:56   בקטגוריות שבועות, סוסון ים, החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/6/2016 11:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)