לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

אזכרה


לרגע נראה שהכל בסדר. רגע אחר נראה הכל לא.

אין ספק שהחייזר אוכל לי את הנשמה.

ושוב זה קרה.

אני לא זוכרת מה היה רגע לפני. נראה שהיה בסדר

עד שלפתע הוא קם ממקומו ואמר אני הולך

לאן

להיא. לאזכרה. יש אזכרה לסבא שלה ואני מוזמן. ביי

וכך יצא את הבית.

ואני שואלת את עצמי מה פתאום הוא הולך לאזכרות. פעם של סבתא שלה פעם של סבא שלה

במשפחה שלנו הוא לא הולך. לא עושים אזכרות.

ושוב הרגשה של עמעום. הוא מצא לו משפחה אחרת. אמנם הוא לפעמים מראה שהוא קיים אך הוא מצא לו משפחה אחרת. משפחה עדיפה. משפחה שעושים בה אוכל ביום שישי משפחה שעושה אזכרות יש לו שם חדר יותר גדול והוא מעדיף לישון שם. לא יודעת למה זה נורא מעליב. כן גם אמא שלה יותר חזקה היא לא עברה אירוע מוחי. אין ספק שאם אני סובלת מדיכאון יש לו חלק רב בזה. אני מדברת איתו. אומרת מה המצב. הוא נשמע מקשיב ואז הוא הולך לאזכרה. אני חושבת שהכל מסתדר שהוא מבין ואז כשהדלת נטרקת אני רואה שרק הצרות שלי איתו מעמיקות. אזכרה. מה יש לו לכל הרוחות ללכת לאזכרה של סבא שלה. הוא הכיר אותו? יש שם אוכל? אמרתי לו בוא אתנו לחדר כושר. אבל אזכרה של סבא שלה זה יותר מעניין

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/7/2016 14:45   בקטגוריות החייזר  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/7/2016 18:38



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)