לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2016

אנחת רווחה


זה 10 שנים או יותר שאנחנו מקבלים צ׳ק מידי חודש בחודשו מארהב. פיצויים על התאונה של סוסון

לפני כחודש חודשיים מודיע הבנק שזהו זה. הבנק לא מקבל צ׳קים מארהב.

אז מה נעשה? הצ׳ק אמנם נשלח אבל אי אפשר לפדות אותו.

הלכתי לדואר. אולי הוא קונה צ׳קים. הלכתי ל-change אולי אפשר להחליף שם. הלכתי לבנק אחר. אמרו לי שזה יעלה הרבה. עמלה ואת הכסף אוכל לראות רק אחרי חודש. גם בבנק שלי אמרו את זה. נסיתי להתקשר עם חברת הביטוח ששולחת את הצ׳קים. אולי יעשו העברה בנקאית. האמת שזה פתרון טוב והוצע לנו לא פעם ולא פעמיים לפעול בשיטה זו. שלחו לנו טופס למלא. לא מלאתי, היה אז טוב ככה אבל עכשיו כשאנחנו צריכים לא נשלח טופס ולא נעלים. אז כן, נסיתי להתקשר אמרו לי להתקשר עם הבנק עצמו בארהב. אוי לי ואבוי לי כי כשמתקשרים לשם עונה לך siri. כן זאת מה iphone/ipad והיא מבינה את מה שאני אומרת באנגלית הרצוצה שלי כמו ש siri מבינה, כלומר, לא מבינה כלום.

אז מה יהיה? מה יהיה?

התכוננתי הבוקר שוב לנסות את סירי אבל על הבוקר התקשרה הפקידה מהבנק והודיעה שהבעיה נפתרה. תודה לאל

עכשיו צריך לפתור את הבעיה של הדרכון של סוסון. לפחות רואים את האור בקצה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/7/2016 19:13   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,901
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)