לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2016

יש לי היום יומולדת


יש לי יומולדת השמחה רבה

לא תכננתי כלום. אמרתי לא נעשה מזה עניין כן?

עכשיו אני קצת מצטערת. יכולתי לצאת לאיזה קרוז... טוב לא משנה. לא יצאתי. בשנה הבאה אם הכל יהיה בסדר.

טוב. אז מה עושים ביומולדת? ניתן לזמן להתגלגל. 

בשנה שעברה הייתי במלון הסקוטי, לפני זה הייתי ביערות הכרמל ולפני זה בבולגריה ולפני זה אני כבר לא זוכרת.

טוב, שיהיה נחמד. בינתיים לילה טוב...

 

🍧

 

...הבן ניסה להיות בסדר. היה בבית, הלכנו לסרט כולנו, הלך לישון בבית... כך לפחות חשבתי אבל בבוקר המיטה שלו היתה ריקה, טוב, שיהיה..

על הבוקר קבלתי המון ברכות בפייסבוק ובוואטסאפ. זה ימשך גם היום גם מחר... סבבה

לאחר מכן הגיע. ״הלכתי לפתור איזה משברון״ הוא סתם ולא פירש. 

הלכתי לנאמן. הבאתי להם פחזניות. לאחר מכן הלכנו - אני והילדים לגראנד לאכול משהו ולקנות נספרסו ועוד משהו. עוד לא הספקנו לחזור הביתה שוב הוא נקרא לסדר והלך אליה. נו די, תעזבי אותו יום אחד. תני לו מנוחה. היא לא תתן לו. חבל.

וואו, גם היא הצטרפה לרשימת המברכים. Wow👍🍷🍾

ב 8:00 הוא חזר הביתה עם עוגה. גם ניסיתי את הנספרסו. טעים אבל היה קר. צריך לנסות עוד אופציות עד היצירה האופטימאלית. האמת תכננו ללכת לנמל 24 אבל סגור ביום ראשון, תכננו מסעדה גרוזינית אבל אכלנו כבר בגראנד וחוץ מזה שהוא היה צריך לנסוע לירושלים. אז לא הלכנו לשום מקום. לכולנו זה התאים. אני הייתי עייפה, כן אני מתעייפת מהר, סוסון כבר אכל ולא ככ בא לו לצאת לאכל שוב ואני גם הייתי בראש הזה ולחייזרון בכלל לא היה זמן. הוא ארז חפצים. 

ב- 10:00 הוא נסע לירושלים. זהו. 

 

🎂

 

זהו, נגמר היומולדת. היה קצת מינורי. בהתחשב בנסיבות היה בסדר. אני בת 63.

 

🍾☕🍹🍰🍦

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/9/2016 00:16   בקטגוריות יומולדת, החייזר  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/9/2016 15:43



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)