לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2016    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

הימין הפוליטי


אני יכולה להגיד שנמאס לי. רק אתם תשמעו ואתם מעטים. נמאס לי מהימין הפוליטי. אלאור אזריה למשל אני כבר לא יכולה לראות את הפרצוף שלו. במשך חצי שנה או יותר יום יום רואים את הפרצוף המסכן הזה בכל מיני פוזות ואיך עשו כך לגיבור ישראל. כן אנחנו יודעים הוא לא אשכנזי אז גומרים אותו. גלעד שליט למשל האידיוט הזה שהלך לישון אותו הצילו ואת מלח הארץ הזה לא. יאללה מספיק הגזמתם. לא יכולה לראות יותר שום פוסט עליו. אבל לכי תגידי לכותבים האלה - הלך עלי. יותר ויותר אני מתנערת מהם. לא ששיניתי את דעותי רק שהן לא תואמות את הדעות שלהם. אני כבר אין לי שום דעה בעניין אלאור. רק שיעוף לי מהפייסבוק.

בכלל ההתבטאות שלהם אלימה ומבישה. כל אחד זבל שימות הוא ואמ אמא שלו, שילך לעזה, שילך לסוריה ובכלל שיעזבו אותנו ויסתכלו מה קורה בסוריה. אוף... הנה קצת שלל מהיום. היום מדובר על המחבל ההוא שלמעשה היה צריך לשבת בכלא אך משום מה הוא הסתובב חופשי ואף רצח. כמובן שכל אותם ימנים יורדים על השופטת ששיחררה אותו עד כאן בסדר. אבל בנו של לייקין שהיה שמאלני ונרצח בפיגוע גם יצא נגד השופטת. מיד קפצו עליו צמאי הדם האלה. לא יודעת מה רוצים ממנו. אם הוא שינה את דעתו בעקבות הרצחו של אביו אז welcome. כל אחד יכול לטעות ולשנות את דעתו. 

או למשל הקרן להשמדת ישראל. תגידו. מי. מי רוצה להשמיד את ישראל? מי יכול בכלל? די כבר. או אין עוד בלבדו והכוונה לנתניהו.

בסהכ יש כמה כותבים בולטים שכל הזמן חוזרים על עצמם . בכל יום בלי קשר למה שקורה הם יוצאים עם האגנדה שלהם. כלומר כל יום יפה לפוליטיקה. מה זה? אין לכם חיים? כמה אפשר? הם דווקא לא מתלהמים. המגיבים הם המתלהמים. ולפעמים אני מוצאת בנוסף לאוסף הקללות גם דברי נאצה נגד אשכנזים קיבוצניקים חילוניים... בעצם כל מה שאני. המוזיקה שלי, האוכל שלי, כל דבר שיש לי הוא לזרא בשבילם. אז... איפה אני... ימנית, אשכנזיה, חילונית.... לא ככ מסתדר. לפחות לא אצלם.

על השמאל אני בכלל לא רוצה לדבר. זה מוקצה מחמת מיאוס אבל גם הימין לא מציאה. בקיצור נמאס לי מפוליטיקה. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/10/2016 19:16   בקטגוריות פוליטיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)