לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2016    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

להתחיל מחדש


עברתי בין הבתים החרוכים והשכונות הפגועות. לא מתוך סקרנות אלא שזה היה על ציר הנסיעה שלי. התבוננתי במה שנשאר. לא היה רצף. ראיתי את גבעת האורנים. השכונה טבלה בירק ונחבאה אל הכלים. עכשיו היא עמדה חשופה. זה המקום הכי ירוק בחיפה. תמיד הייתי עוברת ואומרת כמה היא יפה. אפילו הבניה שם לא הזיקה.  אני זוכרת את המקום לפני שניבנו שם בתים.. היו שריפות באיזור אבל איכשהו לשם זה לא הגיע. עד עכשיו. המשכתי הלאה. היה קטע שלא ניזוק ולפתע שוב רוממה והרכס ממול. זהו. הגעתי למחוז חפצי. זה היה מספיק.

3 אנשים או 3 משפחות שפונו אני מכירה מקרוב. בתיהם לא ניזוקו אך בתי שכניהם כן. הכל עניין של מזל. אחת מהן גרה באותו זלמן שזר. לבי לבי על אותם אנשים שבתיהם ניזוקו. איך, איך מתחילים מחדש? מהמסד עד הטפחות. יש אנשים שיקומו מן ההרס. יש אנשים שלא. תלוי מה מצבם הנפשי, הכלכלי.

 

גם אני נהרסו חיי כמה פעמים. התאונה של הבן שממנה לא קמנו, עד התאונה עם האצבע והאירוע המוחי הזה. האם אני יכולה להשתקם? נראה שמה שלא יהיה תשארנה צלקות. אני לא שואפת להגיע למצב הקודם. אני צריכה לתפקד במצב חדש כי למצב הקודם לעולם לא נגיע. חלק מהחיים לעולם לא יחזור. גם אצל האנשים שביתם נשרף חלק מהחיים לעולם לא יחזור. מזכרות, זכרונות, אלבומי תמונות...

 

אתמול נפלתי. פספסתי איזו מדרגה. לא ראיתי אותה. הראיה שלי לא משהו. הכל לא משהו. כך מתחילים החיים אחרי המוות העונתי. חיפה עירי עלתה באש ואני נפלתי. השג נכבד.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 27/11/2016 12:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)