לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

אמרתי לכם


11 שנים אני היום בישרא

מעניין מה יגמר קודם ישרא או הסיפור שלי

עכשיו הכל ברור. היא רוצה את הכל ודורשת את זה במשפט.

לא לזלזל. אולי לא מגיע לה כלום רק בגלל הנסיון לקחת הכל.

אבל עד שלא נגמר זה לא נגמר.

בינתיים הכל בידיה. אני מאמינה שזה לא ישאר כך אבל מי יודע.

בינתיים שילמתי הרבה כסף ולא ראיתי גרוש

אבל עד שזה לא נגמר זה לא נגמר

מקווה שבסוף יהיה טוב אבל זה לא תלוי בי.

אולי 12 שנים בישרא אבוא עם בשורה

לפעמים אני אופטימית, לפעמים לא, לרוב אני כבר לא חושבת על זה

11 שנים אני בישרא אך הסכסוך התחיל לפני

כמה שנים של סכסוך בשביל דירה מסריחה ו- 300,000 שקל.

אולי אוותר וזהו זה לא שווה. בתנאי שהיא אפילו לא באה לי בחלום.

זה אפשרי בכלל?

מההתחלה היא רבה אתי על הירושה

***

 

 

היום תהיה הכרעה בעניין אלאור אזריה. גם כן סיפור שהסתבך עמוק.

גם אז גם היום זהו יום פוליטי. לפני 11 שנה היה הסיפור עם אריק שרון

לא היו כאן סיבות להסתבכות. סהכ חייל הרג מחבל. העניין הוא שצלמו אותו ואז כל ה״גדולים״ התחילו לחשוש מהאג.

אם הוא יזוכה החשש מהאג יהיה גדול מתמיד לכן אין סיכוי שהוא יזוכה

אם הוא יורשע וישב בכלא תהיה תסיסה גדולה בעם. הרי לא יתכן שחייל הולך לכלא בגלל שהרג מחבל. נכון שהמחבל היה כבר בר מינן אבל כל הסיפור הזה מגוחך. הרי הוא מיועד להציל את הגדולים מהאג. הבעיה כאן ששולחים חייל שנתקל במחבל והוא משלם על כך. אם הוא ישב בכלא כל חייל אמור לשבת בכלא. לא בשביל זה קיים צהל...

לדעתי הוא יורשע ולא ישב יום אחד בכלא. תקופת המעצר תהיה העונש שלו. אבל נחיה ונראה.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/1/2017 09:19   בקטגוריות פוליטיקה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)