לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2017    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2017

עוד משפט - יום אסאל יום בסאל


היה לי עוד משפט. ב-26.1. עד היום אני לא מסוגלת לתאר מה הלך שם. אני מתוסכלת והמומה.

השופטת התהפכה עלי. לגמרי.

זה בעצם היה צפוי. הרי אחותי רצתה להחליף אותה כי היא נוטה לצדי

צפוי צפוי אבל בכל זאת מפתיע ולא נעים בלשון המעטה.

מיד על ההתחלה היא תקפה אותי. ׳למה לא הוצאת את הכסף׳?

כי בכל מקום צריך אותה והיא לא באה

מה הבאת להם

אני לא זוכרת. את כל המסמכים שצריך. כאמור היא לא באה. הם אמרו שיפנו ליועץ המשפטי של הבנק וזה לא אישר

אני רוצה את זה בכתב

אין לי את זה בכתב. זה מה שהם אמרו

פעם ראשונה אני שומעת על דבר כזה. והיו הרבה שהציאו את הכספים.

אחכ עברה לדירה ולמסמכים. מסתבר שאחותי כן הוציאה את מסמכי הדירה. רק את המסמכים הרפואיים של אמא היא סירבה להוציא

למה אתם רוצים את המסמכים הרפואיים - שאלה השופטת בתוקף

כי את ביקשת אותם גבירתי - כך היתה צריכה להיות התשובה אך במקום זה היתה אחרת. משהו העוסק בצלילות דעתה של אמא. הפעם העו״ד ענתה...

יותר הייתי מוטרדת מההערות שלה שלא נכנסו לפרוטוקול. והיו הרבה כאלה. היא דיברה על הדירות של אחותי אותן השיגה בכוחות עצמה, היא אמרה שלדעתה מגיעה לאחותי דירת ההורים כי אני קבלתי את הדירה של הדודים. שוב חזרו לעניין הדודים שלא מוזכרים כלל בצוואה, ואף נדרשתי לפייס בינה לבין הדודים כאילו שאני גרמתי לכל הפרוד שלהם. השקר הזה נסחב יותר מדי זמן ואף אחד לא מתייחס לזה כאל שקר. ממש הזוי

העורכת דין אמרה לי אחכ אל תדאגי הכל הצגות

אולי. אני זוכרת הרבה מקרים שהתהפכו עלי שלא היו הצגות כלל. אבל הייתי צריכה לצפות שזה מה שיהיה אחרי שאחותי בקשה להחליפה. לא צפיתי.

אני מקווה שהעוד צדקה הפעם. אני לא ככ מאמינה. 

 

לפני שהגעתי לבית המשפט היתה לי תאונה קטנה עם האוטו. נסיתי להחליף מסלול ונתקעתי במישהו. שפשפתי לו טוב טוב את כל צד ימין ואילו אצלי נפגע פנס איתות. ככה זה. מתחילים גרוע גומרים גרוע. זה היה הקדימון לכל המשפט ההזוי הזה. ובשביל זה אני משלמת ככ הרבה כסף

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/1/2017 08:54   בקטגוריות הדירה של הדודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)