לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2017

בלגאן פסח 3


 טוב אז לאן נוסעים? מתי בדיוק?

 ככה זה שיש 3 אנשים. לא יודעים. כל אחד רוצה משהו אחר

אני מחפשת סדר פסח, נסיעה ולחגוג לסוסון יומולדת

סוסון לא יודע מה עדיף סדר או יומולדת בחול שניהם ביחד זה מסע ארוך מדי

חייזר מוגבל בתאריכים כי יש בחינות מועד ב׳ והוא גם רוצה לבלות את הפסח עם החברים שלו ועם החברה שלו

מובן שיש הגבלת תאריכים בטיסות. לא כל יום יש טיסה וגם רצוי שהמחירים לא יהיו בשמיים

אז... עוד לא החלטנו והזמן אוזל. 

לכל החגיגה מצטרף תיקון המזגן. זה נשמע בהתחלה לא קשור אבל אם לכל הבלגן של הנסיעה והאריזות והמזוודות מצטרף תיקון המזגן - יש לנו בלאגן בריבוע. והמזגן הפעם זה תיק תיק. עוד פעם הלכה הסוללה הפנימית. אין כבר להשיג כזאת. אפשר רק לתקן את הקיימת והיא כולה חלודה. אולי אי אפשר יהיה לשפץ אותה ואז הלך כאפות כל המזגן. זה לא ככ נורא. יש לי עדיין שני מזגנים קטנים מהדירה של הדודה. אולי ארכיב אותם וזהו. אבל שוב בגלל הנסיעה זה קצת בעיה להרכיב כרגע מזגן או 2. 

זהו. מרב הבלגן אני לא עושה כלום והראש שלי מבולבל לגמרי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/4/2017 10:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)