לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

עוד עניינים


מאז שקיבלתי את הכסף של אמא העסק נעצר.

היי היי זה לא נגמר. מה עם הדירה? הרי הבטחת לי את דירת הקומבינה. טוב מזה ירדנו. לא בטוח שזה היה חכם אז מה בקשר לדירה של אמא שהובטחה לי בצוואה? מידי פעם אני שואלת. התשובה שמתקבלת נראה מה עם הפרקליטות. הבן שלי(שהוא עוד בענייני נדלן) ילך לראות. ככה זה כבר 3 חודשים. נראה כי היא ויתרה מראש ורוצה שגם אני אוותר בנוסף על הכסף ששילמתי לה. מה בכלל עניין הפרקליטות אני לא מבינה. הרבה דברים אני לא מבינה והגיע הזמן לשאול רק אין את מי.

אבל היא לא נחה, אחותי. התקשרו אלי מהבנק ואמרו שחשבון הבנק שלי הוסב משמי לטובת אבי ויורשיו. נכון. זה היה בזמנו חשבון משותף ומשאבא מת הועבר כל החשבון אלי כיוון שלמעשה אני הייתי היחידה שפעילה בו. הדבר כבר נעשה. מה פתאום חידשו את העניין? בנוסף רוב החשבון מורכב היום מכספים שהופקדו אחרי מותו. קצת תמוה העניין הזה. 

הבן הצעיר ממשיך לאכזב. אתמול הוא היה בסביבה לרגל חתונתה של אחותה של חברתו. הוא לא קפץ לבקר. אבל הוא רוצה לנסע לחול בשבועות עם החברה שלו וודאי ירצה ממני כסף

הבעל לשעבר שוב נמצא בביקור. הוא לחץ על סוסון לעזוב את הבית והודיע שיטפל בזה שכשיבוא. בינתיים לא עשה כלום. גם כאן זה מורכב. אני רוצה שיעזוב את הבית ויחיה לבד באופן עצמאי. לא בטוח שהוא מסוגל אבל צריך לנסות. גם לא בטוח שהיום אני מסוגלת לחיות לבד. זה רע אבל זה נוח.

זהו. אלה הבעיות ומחר נעבור לדברים טובים יותר. הלואי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 11/5/2017 11:27  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/5/2017 22:56



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)