לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

הארנק האבוד


כידוע כייסו אותי בברצלונה, לפני חודש ועד עכשיו לא הכל חזר.

חלק כן חלק לא.

למשל כרטיס מגנטי של קופח עוד לא הגיע אלי בדואר. כך שלמעשה אני לא מקבלת כל טיפול רפואי. לא דחוף לי עכשיו. אני אפילו לא בררתי אם אפשר לקבל טיפול ללא כרטיס. פעם זה היה אפשרי. היום נראה שעושים עם זה בעיות ואין לי חשק להתקל בהן.

כרטיסיה של הבריכה של הטכניון גם כן נגנבה. אתמול לא נתנו לי להכנס לטכניון עם האוטו. כנראה שאצטרך לנסע באוטובוס כדי לקבל כרטיסיה חדשה.

כרטיס אזרח ותיק גם נגנב. עד אז אני לא נהנית מכל ההנחות שהכרטיס הזה מקנה. לא נסיתי אבל שוב אני נמנעת מלנסות.

גם כרטיס רב קו עוד אין לי. כרגע אני לא צריכה אותו ושוב, אני לא משתמשת בתחבורה ציבורית לרב אז אני לא יודעת.

כרטיס הנוסע המתמיד של אל על לא יחודש. הנפקת כרטיס חדש עולה 25$. אפשר להשתמש במספר בלי הכרטיס אבל איפה המספר? 10180447/4 או 1018044714.

מה שכן הגיע אלי זה כרטיס אשראי. רק היה צריך להפעילו

תעודת זהות, רק היה צריך לבלות בתור של משרד הפנים ושל צלם התמונות. זה גם עלה כסף 115+30

רישיון נהיגה קבלתי

ולגבי עוד כרטיסים אני אפילו לא זוכרת מה היה שם. היו שם תמונות פספורט, היו שם פתקים חשובים, היו שם כרטיסים כמו מנוי לידיעות אחרונות או קשת טעמים. עולם ומלואו. את כל עולמי איבדתי ברגע אחד וצריך לשחזרו. זה סיפור סיפור לאבד ארנק. אמנם לא עשיתי מזה עניין אבל בהחלט יש עניין. לא נעים לא נורא יש הרבה ריצות.

 ***

טוב היום כבר 4.6 הכרטיס המגנטי כבר הגיע, חידשתי את הכרטיס של הטכניון, גם כרטיס אזרח ותיק כבר קיבלתי אבל זה עוד לא נגמר. גולן טלקום ניתקו לי את הפלאפון כי לא הצליחו להפעיל את האשראי. הם נתקו לי גם את הwifi. חוצפה. כל מה שאני יכולה לומר זו חוצפה. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/5/2017 15:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)