לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2017

9 באב


באופן כללי יש לי בלגאן בראש

היום 9 באב. במשך כל השנים אין ליום הזה שום השפעה עלי. וגם השנה.

מנגד יש לי חברים בפייסבוק שצמים. איכשהו הם מכניסים לתודעה את היום הזה.

האמת המצב הפוליטי די מחייב שאני אצום

אירועי הר הבית האחרונים, האירוע המתמשך של אלאור אזריה לא עושים לי טוב.

ב-9 באב צמים על חורבן הבית. 

אמנם זה קרה לפני 2000 שנה אך בית המקדש עדיין חרב ולא נראה לי שיקום בקרוב אם בכלל

ואני חושבת שיש לבכות על זה

ירושלים שייכת לפלסטינים לפי אונסקו

זוהי בהחלט פגיעה במעמדה של העיר.

לא. גם היום לא אצום אך אני יכולה להבין את אלה הצמים

למרות שאנחנו כאן עדיין יש צורך לשיר לשנה הבאה בירושלים.

זה היה ברור כל השנים אבל השנה אפעס אני עדה לתהליך נסיגתי מתמשך

עוד אבן ועוד אבן מחזירות אותנו לתקופת הגלות

צהל שלנו איפה אתה?

איפה הצבא שהייתי פעם כל כך גאה בו?

רוח צהל של היום היא לא רוח צהל של פעם.

צהל של היום עומד המום בפני מתקפת פלסטינים כשם שבשואה עמדו אלפי יהודים שנתנו למעט גרמנים לחבוט בהם.

צהל עומד שפוף

ועל זה יש לבכות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/8/2017 13:55   בקטגוריות פוליטיקה, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)