לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

הדוד הנעלם


 

 

יום הולדתו ה-97 חל ב16.1.18

כמידי שנה רציתי לאחל לו מזל טוב אך אויה, לא יכולתי ליצור איתו קשר

מה קרה לו. הוא מת?

ניסיתי ליצור קשר עם בני משפחה, או מה שנותר בכלל מהמשפחה הזאת.

יש לו אחיין שגר בסמוך לו. לא הצלחתי לאתר לא אותו לא את אשתו ולא את בנו.

נאמר לי במרכזיה הבינ לאומית שיש מצב שכולם בחיים אך חסויים

התקשרתי לדודה אחת שהיתה אשתו של בנדוד של אבא והם היו בקשרים מצויינים עם הדודים בגרמניה.

הדודה הזאת היתה גם שכנה של אמא שלי בדירת הקומבינה.

למרבה הפלא היא שמחה מאוד שהתקשרתי, נשמעה צעירה להפליא למרות שנותיה להערכתי היא בת 80 ומשהו; לא היתה לה אינפורמציה על הדוד, היא כעסה עליהם שלא התקשרו כשבעלה מת ובכלל לדבריה הם היו מאוד מוזרים. הוא יקה פוץ שטיפל בה בכפפות של משי. היא לא ידעה לעשות כלום אפילו לא לפתוח גביע שמנת.

התקשרתי לחברה החדשה של אחותי הלוא היא אשתו של בנדוד אחר של אבא. גם לה לא היה מה להגיד אבל ידעה לספר שאחותי בקרה בגרמניה בדצמבר. יש לי חשש שהיא סיפרה להם סיפורים שגרמו להם לחסום את הטלפון. נמשיך לברר.


 


9.2 - אכן כך. אני אמנם חששתי שהדוד מת. אחרי הכל הוא בן 97 אבל לא כך הוא. מן הון להון התקשרתי למשטרה המקומית בגרמניה ושם נאמר שהכל בסדר הדוד חי. אז הם חסמו טלפונים. השאלה למה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/2/2018 17:30   בקטגוריות הדודה מגרמניה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)