לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2018

קלפים


הייתי היום בים עם נאמן. זו הפעם השלישית שאנחנו הולכים לים כי המועדון בחופש. פעם שלישית אתם יודעים נמאס קצת וזה לא משנה אם אתה דפוק בראש או לא. הגענו מעט אנשים. אחת ניסתה לעשות שמח ולא ככ הלך לה. היא בת זוגו של אחד החברים. אפילו אחד החברים התעצבן עליה וברח. בסכ הכל היא רצתה לשחק קלפים. היא סידרה שולחנות אבל זה לא הלך והיא נאלצה לסדר אותם כמו קודם. לאט לאט כולם הסתלקו נשארנו בסוף אני היא הבן זוג החוסה ועוד חבר אחד שלהם שהצטרף. ואז היא החליטה לשחק קלפים. המשחק היה מוכר לי מבית הורי. היא כמובן לא ידעה את זה וחילקה הוראות. כל הזמן. לאט לאט הרגשתי איך המוח שלי מתבלבל. הרגשתי מין בחילה קלה, כל המספרים והצבעים והצורות התבלבלו לי. בין הוראה להוראה לא יכולתי להשחיל מילה. טוב אני יודעת אני יודעת רק תרפי קצת. הבן זוג שלה כל הזמן קילל אותה. היא אמרה שזה לא יפה. צריך קלפים בשביל פיזיותרפיה למוח. אחרי משחק אחד ברחתי משם אולי אפילו לא אמרתי שלום. פשוט הרגשתי רע. התישבתי באוטו לנוח קמעה.

אני לא יודעת אם היא אשמה או לא. מה שברור הוא שהרגשתי רע וזה מאוד לא מצא חן בעיני. באמת אני צריכה פיזיותרפיה למוח

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 26/8/2018 14:53   בקטגוריות העיקר הבריאות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)