לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2018

לא יודעת מה הולך פה


עדיין אוירת נכאים. לו יכולתי להבין למה. יש איזה פסיכולוג בסביבה? מה קורה לי?

טוב ראשית כל אין לי כוח לכלום. אולי אין באמת כוח, אולי אין חשק, ואולי אני עייפה.

מה שברור הוא שמאז שחזרתי מאילת לא עשיתי כלום. למעט ביקור בפסטיבל הסרטים ששם חוויתי חוויה לא נעימה, כרגיל, והייתי בים. זה מעט מאוד יחסית למה שמציעים

מה החוויה הלא נעימה? איזה חברת מקהלה התעלמה ממני בבירור. היא דווקא היתה חברה די טובה שלי. למה היא עשתה זאת?

בכלל יש לי בעיה עם המקהלה. אני רוצה לפרוש. גם אין לי כסף לשלם להם. 

בכלל החודש הוצאתי כספים מעל ומעבר. זה מאוד מקשה עלי בפרט שאני מחכה לתוצאות המשפט לשבט או לחסד.

אני אומרת מחר נהדק את החגורה. אז הוצאתי הוצאה בלתי צפויה על החתולה שנתקעה במחסן.

ואולי זה משהו שקרה בחופשה שמעיב עלי. נפלתי ועדיין יש לי כאבים. אולי אפילו שברתי אצבע, אולי גם שורש כף היד השניה. לא בדקתי. הרעיון של ללכת עם גבס בשתי ידיים לא מעודד. אני מתלבטת אם להבדק או להשאיר את זה ככה. כן, ביום הולדתי לשבור את הידיים. אלוהים אוהב אותי. גם במשפט הוא יאהב אותי...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/9/2018 10:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/10/2018 17:39



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)