לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2018    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2018

הבן שלי


לבני יש היום יומולדת. כל היום.

ואני במצב של דילמות.

מצד אחד נאמר מזל טוב לבני הצעיר בהגיעך לגיל 27.

אתה כבר גדול בן

אני בגיל שלך כבר התגרשתי.

גם אחותי התגרשה באותו גיל.

אתה עוד לא התחתנת ואולי גם לא חושב להתחתן

אולי. כי אתה חי בזוגיות מופלאה שדוחקת אותי החוצה.

אני לא שמחה היום בן. 

אני קצת עצובה.

בסיוטים הכי קשים לא חלמתי שתדחוק אותי החוצה.

אבל אתה יודע אני לא אומרת כלום כי זוהי דרכי.

אתה מזמין אותי ואת משפחתה לחגוג איתך ברחובות.

אני אבוא. סוסון כנראה שלא.

הוא מביע את מחאתו מחאתי.

קשה לומר על מה בדיוק המחאה...

אתה כלכך מזכיר את אחותי

ואני מתנהגת איתך כמו שהתנהגתי איתה.

איפה היית ביומולדת שלי?

אתה פוגע בי ללא סוף ואני מבליגה

אולי הוא עסוק ואין לו זמן. אולי כולם כאלה ואני סתם אגואיסטית שדורשת צומי

לא לא תמיד אפשר למצוא זמן רק יש דברים יותר חשובים מאמא חולה.

זה הכל בני. מקווה שיהיה טוב פעם אך איני מאמינה

ואחרי הכל שיהיה לך מזל טוב. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/12/2018 02:07   בקטגוריות החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-18/12/2018 15:19



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)