לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2019    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2019

מסובך 2


בשבת הייתי ככ עצבנית שלא יכולתי להוציא מילה מהפה

ראשון המעצבנים היה הבן הקטן שלי. הוא היה פה באמצע השבוע ולא בא לבקר אף הודיע שיהיה היום בסביבה ולא יודע אם יבוא לבקר. הוא לא יצר קשר. אבל כסף הוא רוצה וגם סוני פלייסטיישן. 

שנית המעצבנים היתה אחותי. לא לא יצרנו קשר. פשוט הלכתי לריקודי עם בשבת וגם היא היתה שם. למה, למה אלוהים לא פוגע בה כבר? אני נפגעתי בעלי לשעבר נפגע רק היא ימח שמה לא נפגעת. רוקדת יפה, נראית טוב. ימח שמה וזכרה אמן

ואחרון חביב היה בעלי לשעבר. הוא לא עצבן. המצב שלו מעצבן. הלכנו לבקר אותו אני וסוסון. שבר כלי. הולך עם כזה סד סביב הגוף. לא מקבל את מצבו. עגום כשאני חושבת על זה. סוסון המסכן שני ההורים שלו כבר דפוקים. אני אחרי אירוע מוחי, אבא שלו אחרי התקף וניתוח לב. מי ישאר אתו אם נמות?

רק לציין משהו אקטואלי. הוא בא כתייר נותח כתייר בתנאים של תייר. הוא לא חיכה בתור ניתח אותו הקרדיולוג של תל השומר. היה לו יחס VIP . לא היה שום קשר בין הרפואה הקורסת שלנו לבין מה שהוא קיבל. כן, יש תיירות מרפא ורפואה פרטית. בגלל זה אנחנו העמך דפוקים

לילה טוב

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/3/2019 23:21   בקטגוריות החייזר, הבעל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)