לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2021

הדכדוך נמשך


עדיין מדוכדכת. נראה כי שום דבר בעולם כבר לא ישמח אותי. שוב מדברים על תקופת מלחמת המפרץ. תקופה נוראה. לא שעכשיו יותר טוב. פשוט רע עכשיו. רע רע רע. אפילו שמזג האוויר יפה. מה זה מועיל אם קר. והקורונה הזאת. כאילו לא איכפת לי ממנה אבל איכפת מאוד. אם אני מרגישה כמו בתקופת מלחמת המפרץ אז רע מאוד. לפעמים המעבר הזה לתקופות קודמות נותן פרספקטיבה של היום. אתה אומר כמה רע היה אז והיום לא יותר טוב. זה רק אומר כמה רע היום. 


הכל חוזר לי. כל הפרשיות הרעות שחוויתי. כל אחת במינון זה או אחר. אני רוצה לבכות לבכות עד שהלחץ ישתחרר. ככ נמאס מהכל. נמאס לקום בבוקר. מה עושים היום? כלום. מה שאתמול. רק חושבים על כל מיני דברים. תחשבי חיובי אומרים. הלואי ויכולתי. אעשה תרגיל במחשבה. גם מה שחיובי נראה היום שלילי. אולי זה המפתח. לא לתת למחשבות להפיל אותך. אני היום רופסת. חסרת אנרגיה. צריך לאסוף את עצמי לקבל אנרגיה מחדש. נכון שהצולנט לא הלך וכמעט עשיתי תאונה והוא מרגיז אותי והיא השפילה אותי ועוד ועוד ואני שוקעת בזה


מחר יהיה יום חדש. אני אחליט אם הוא יהיה טוב או לא. הכל תלוי בי. אז לא הלך הצולנט. פעם הבאה ילך. אז כמעט עשיתי תאונה. לא עשיתי. אז הוא שקט מידי. מזל שהוא קיים. וכו וכו. זה אפשרי? כדאי לנסות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/1/2021 06:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)