לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2021

קורונה חיסונים ביל גייטס ואנחנו


אני אחרי חיסון שני. הוא לא מתחסן. הוא מאמין בכל תיאוריות הקונספירציה. הוא מאמין שביל גייטס עומד מאחורי כל עניין הקורונה. הוא מאמין שאין בכלל קורונה אלא שזו מזימה של ביל גייטס לחסל את כל בני הגיל השלישי. ביל גייטס עם הבונים החופשיים. הזוי הזוי הזוי. וגם הG5. הוא שמע שהתחסנתי וכל המניות שלי ירדו. נכון. יש בעיות עם הקורונה. כבר אמרתי שניסו בעבר להפיץ מחלות והפעם הצליחו. מנגד יש את השפעת הספרדית ומגיפות נוספות שעברו על העולם. אז מישהו המציא מגיפה כדי לחסל את בני הגיל השלישי או שבאמת יש מגיפה. מה אני אומרת? ויש בעיות עם חולים אסימפטומטיים שהם בסהכ אנשים בריאים ובכלל לא בטוח שהם מדביקים. נכון יש בעיות אך בכל זאת התחסנתי. כי אני לא בטוחה. לא בטוחה שאין מחלה. אנשים מתים ממשהו. אני מכירה אנשים שחלו בה. הדבר היחידי שבטוח הוא שהתחסנתי. אם אני מחוסנת או לא רק אלוהים יודע. בטוח שהוא לא מחוסן. האם הוא מוכן לקחת צ'אנס בגלל ביל גייטס? אני לא.

יש הרבה היבטים למחלה. ספקטרום רחב של דעות. אני בטוחה שאשכח איזו דעה אבל אני צריכה לעשות  לעצמי סדר. יש את הדעה הקיצונית הזאת שאין מחלה. השמאלנים חושבים שנתניהו המציא אותה. רק שהיא קיימת בכל העולם. זה לא מה שהוא חושב. הוא ימני. הוא חושב שביל גייטס המציא אותה. והחיסון הוא למעשה שבב שיאפשר לביל גייטס לעקוב אחרינו. חברות החיסונים פייזר ומודרנה שייכות לו. אלה שחושבים שביבי המציא אותה מייחסים את הסגרים למצב הפוליטי. הוא לא המציא את המחלה אך הסגרים בהחלט תואמים את האג'נדה שלו. יש יורם לס שקורא לה שפעת עם יחסי ציבור אבל הלך להתחסן. אבל הרוב חושבים שיש מחלה והיא מסוכנת. החולים חולים באמת והמתים באמת מתים מקורונה ולא ממחלות הרקע שלהם.  

מה אני חושבת? אני מוחקת את תיאוריות הקונספירציה באמת שהן הזויות. לא יודעת אם ביבי מנצל אותה לצרכים שלו. לפעמים נדמה לי שכן לפעמים נדמה לי שלא. אני כן מאמינה שהמחלה קיבלה יחס מועדף על רקע לא ידוע. אבל היא בהחלט קיימת וככזו התחסנתי

לא יודעת אם החיסון הזה שווה משהו. עכשיו יש גם מוטציות או וריאנטים. מהמסכה לא נפטר ככ מהר. אני מקווה שעשיתי את הדבר הנכון

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/1/2021 19:57   בקטגוריות הוא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-15/2/2021 16:47



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)