לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2021

שנה לקורונה


עוד מעט מסתיים היום הזה החודש הזה. ומתחיל החודש הבא. לפני שנה היה לנו עוד יום. 29.2.2020. השנה הוא איננו. אבל זהו יום השנה לקורונה. אפילו יום השנה לקורונה נעלם. כן אני זוכרת את היום הזה. יומיים לפני עברתי ניתוח קטרקט והבן שלי בא מרחובות. ביום ההוא נסענו לכנרת לראות אותה מלאה. היה תענוג לראות אותה כך. אך משהו ריחף באוויר. היתה כבר אניית הקורונה. כבר נתגלו חולים בארץ. היתה קבוצת תיירים מקוריאה שנתגלתה חולה. אנחנו היינו בירדנית. היתה שם קבוצה של מלוכסנים. ׳אל תתקרבי אליהם׳ אמר הבן. לא ייחסתי לדבריו חשיבות יתרה אבל הוא נעמד רחוק מהם. אחכ אמרו בחדשות שקבוצה מקוריאה נתגלתה חולה. לרובם סימפטומים קלים אך בביח פוריה אושפז אדם ממזרח ירושלים שמצבו קשה. הוא היה הנהג שלהם. אוי לי, רק שלא נתקלנו בהם. אולי נתקלנו. אולי לא...

הוא נשאר עוד יומיים בחיפה ובתום הביקור הוא לקח איתו את wawa. וכאן נפרדנו ממנה. 

הספקנו לחגוג את פורים. היתה לנו הופעה באלמא ואז הכל נסגר. עוד הספקתי גם לפגוש את הבחור ואז ננעלנו בבתינו. זהו זה. והשאר היסטוריה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/2/2021 23:37   בקטגוריות החייזר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2021 10:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)