לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2021    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2021

בנים גידלתי


שוב הבן הצעיר. שוב החתולה. כמה שניסיתי לא עוזר. 

אז ככה. הוא מתחתן. אחרי החתונה הוא נוסע לארהב. מי ישמור על החתולות? חתולה אחת תהיה אצל אמא שלה והחתולה שלי לא תבוא אלי. הוא רוצה שהיא תישאר ברחובות ואני אבוא לשמור עליה. הטענה שלו שהיא סובלת מנסיעות נכנסת ללחץ ולסטרס וזה יכול לאיים על בריאותה. כשאני כותבת שורות אלה אני שואלת אולי הוא צודק. יש חתולים שלא משפיעים עליהם מסעות. יש חתולים שכן. אבל התחושה שלי שונה. הוא לא רוצה להביא אותה לכאן. כל פעם יש לו סיפורים אחרים. פעם היא לא אוהבת לנסוע פעם הוא פוחד שאוציא אותה מהבית והיא תדרס. אני כבר מצטערת שמסרתי לו אותה. כל פעם הוא מוצא סיבה אחרת לריב אתי. ואולי האישה שלו מלבה את זה.  יש הרבה דם רע ביננו. וזה מתבטא כל פעם בצורה אחרת. זה לא התחיל ממנה. זה התחיל מבית הספר. ביום בו הוא החליט לא להביא לכאן חברים. הוא אמר שהוא מתבייש בבית שלו ובאח שלו. ובעצם זה הכל. לאורך כל הדרך הוא מתנהג כך. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/6/2021 08:16   בקטגוריות החייזר, חתולים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-22/6/2021 06:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)