לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2021    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2021

תהיה חתונה?


שוב קורונה. תהיה חתונה?

אני כבר לא ככ יודעת ולא ככ חוששת. יש הרבה רעש לא נעים בקשר לחתונה. מה שיהיה יהיה. 

ומעשה שהיה כך היה. בני החליט להתחתן במרכז הארץ. נישט אאין נישט אאר. לא ברחובות לא בצפון - באמצע. 

שאלתי אותו איך אגיע לשם. אני אחרי אירוע מוחי ולא נוסעת רחוק. אל תדאגי אמא הוא אמר. אני כן דואגת אמרתי. תגיעי עם המשפחה שלה. 

יש לנו בקרוב ערב טעימות. אמא שלה נוסעת ברכבת ונשארת במרכז. איך אני חוזרת? הוא אמר תבואי אלי. סוסון לא רוצה לבוא אליו. אז זה יהיה בלי סוסון? אפשר. אפשר גם שהוא יחזיר אותנו. זה רק ערב טעימות. לא החתונה. 

אחכ באה החתונה. תהיה הסעה. חשבתי שאני נוסעת בהסעה. מה פתאום? אנחנו צריכים לבוא קודם. המשפחה שלה שוכרת חדר במלון. עוד הוצאות. לגמרי מיותרות. הומלץ גם לי לקחת חדר במלון הזה לילה או שניים. כנראה שזה מה שאעשה ואגיע בכוחות עצמי וגם אחזור בכוחות עצמי. אני לא מתה על זה אבל זה מה יש

אני כותבת בשקט אבל היו הרבה צעקות. איזה חוסר התחשבות באמא שעברה אירוע מוחי. 

אבל עכשיו יש קורונה. תהיה בכלל חתונה???

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/6/2021 18:31   בקטגוריות החתונה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-6/7/2021 08:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)