לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2021    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2021

משעמם


בניגוד לכל הכתוב לעיל אני מתה משעמום רוב הזמן ואין לי מה לעשות עם עצמי. שתיתי כבר קפה. אני עדיין שותה. הוא עם סוכרזית. כן צריך קצת דיאטה לקראת החתונה. אתמול קניתי אביזרים לחתונה ואני לא מרוצה מהם. גם מהשמלה אני לא מרוצה. משום דבר אני לא מרוצה. רק מהורדת כתמי השמש שעל הפנים אני מרוצה. 


כן שתיתי קפה אני עדיין שותה גמרתי את כל המשחקים בעיתון קראתי את כל הודעות הוואטסאפ ואת כל השטויות של הפייסבוק כל היום לפני הוא ארוך ואני לא יודעת מה לעשות איתו. אני צריכה ללכת לבנק אבל לא בא לי. לא בא לי כלום. גם את המשחקים של האייפון גמרתי. נו מה. נו מה. 


טוב 10:20 עכשיו. מתחילים!

10:25 מתחילים לזפזפ. הוט. יש לי גם סלקום. עוד לא החלטתי מה עדיף אז יש לי את שניהם. בזבוז כסף משווע. דווקא עכשיו כשאני לחוצה עם הכסף אני עושה שטויות כאלה. יש חתונה וגם שם אני מבזבזת יש טסט וביטוח הבנק גנב לי כסף האקס רוצה לפגוע בי כלכלית ואצלי מת העולם. אני מבזבזת בלי חשבון

10:50 סוסון קם. אחתים אותו על הצ׳ק. אולי בכז אלך לבנק. צריך לקבוע איתם פגישה? לא יודעת. הזמנת פגישה ירדה מהתפריט. אנסה לראות. יש לי עוד כמה דברים לסדר שם חוץ מהגניבה. להפקיד צ׳ק ולהעביר כסף לבן המתחתן על רכישת חליפה. יאללה. 

11:11 מתלבשים

13:15 חוזרים. אחרי בנק וחומוס ברדיצ׳ב.  

14:45 סוסון הלך לבריכה אני באייפון. איך הוא נסע? איך הוא חוזר? אבא שלו?

16:20 הגיע הזמן לסדר את הבית. עוד ׳10.

17:56 טוב סיימתי לסדר. אין לי כוח בגרוש. אולי זה מה שמעיק עלי. אין לי כוח ואין לי כסף

18:00 הוא רצה שאחזיר אותו והתחרט. אז איך הוא חוזר?

20:45 הוא חזר. מזמן. עכשיו רואים משחק. עוד מעט הוא יוצא ורואים עוד משחק

0:09 בכלל לא שמתי לב שסוסון יצא. טוב מקלחת ולילה טוב. מן הבחור לא הגיע כלום. bye 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/7/2021 10:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/7/2021 22:44



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)