לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2021

קצרים


נכון שאני מפרסמת עכשיו יותר מדי. הייתי מפרסמת גם אתמול אבל זה קצת יותר מידי

טוב מה הייתי מפרסמת אתמול

שהכל דומם. הטלפון דומם הwhatsup דומם ואני מחכה בזעם. למה בזעם? על מי אני זועמת? טוב זה שייך לאתמול היום אני קצת עצובה. הבעל נוסע לארהב ולא נפרדנו. כלומר הוא רצה להפרד בחברת החברה החדשה שלו. אמרתי לא. בכעס. למה הוא מזמין אותנו ביחד. אנחנו לא one big family. למה אנחנו לא נפרדים לבד. עם הבן. יחד בבית קפה. באמת למה. הבן אמר חבל שאתם לא מפרגנים אחד לשני. הבן הכי חכם. כאילו מה כבר יכול להיות אם אפגוש אותה. מצד שני היא באמת מיותרת. אז לא להתעצב. what's done is done. בפעם הבאה אנהג אחרת. הרי לא בגלל זה אני עצובה. אני עצובה כי הוא הביא לי אוכל ולקח את סוסון לקפה או למסעדה מידי פעם. בינואר הוא חוזר. טוב שעצוב לי בגלל שהוא עוזב. סימן שהיה בסדר. בהתחלה הוא קצת השתולל והעמדתי אותו על מקומו. אולי לא מספיק אבל הדרך נכונה. מרגיז לחשוב שלא פעלתי נכון. אני לא חפה מטעויות. במקרה הזה פעלתי נכון. 

עכשיו נדבר על הבן השני. זה שהתחתן. הוא חזר מחול התקשרתי אליו הוא אמר שהוא עסוק ויותר לא שמעתי ממנו. למה? זו השאלה. אולי החתולה שלי שהוא לא רצה להביא אותה אלי מתה. אולי הוא לא נהנה בארהב כי חזר 3 ימים קודם. אולי האישה עושה עוד בעיות עם התמונות. מוזר. דווקא ליומולדת הוא שלח לי זר וממתקים. לא יודעת. פשוט לא יודעת. נחכה. לא לא. אני לא אצור קשר. 

גם עליו (הוא) יש לי מה לומר. היינו אמורים להפגש הוא בטל את זה ולא אמר מילה. עד אתמול. משום מה לו אני יותר סולחת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/10/2021 09:38   בקטגוריות הוא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/10/2021 09:13



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)