לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2021

תו נכה


לפני כמה ימים יצרתי קשר עם חברה שעושה תו נכה. כן 7 שנים אחרי האירוע הגיע הזמן שאחשב נכה. אמנם אני מתפקדת אך זה לא אומר שאני לא נכה והכל 100% בסדר. היום חזרה אלי בחורה מהחברה שאלה שאלות והבטיחה לי אם אני זכאית תו נכה יגיע אלי תוך חודשיים. הוא יאפשר לי לחנות בחניית נכה לא אקבל דוחות חניה אפילו אם אחנה באדום לבן ולא אשלם אגרת רישוי ואפילו אקבל החזר על מה ששולם. יופי. הגיע הזמן. אלא שכל הסיפור עולה 3000 שקל תשלום מיידי ללא תשלומים. לא מצא חן בעיני סיפור התשלום אז דחיתי את העניין. כן אני צריכה לברר אם לא עובדים עלי כי תשלום חד פעמי נראה לי חשוד. אני אבדוק במשרד התחבורה כמה זה עולה. אם במשרד התחבורה זה חינם אך צריך לרדוף אחרי מסמכים אולי זה משתלם


בכל מקרה נעשה לי עצוב. עצוב שאני לא הולכת טוב ויש לי כאבים. עצוב שיש לי סחרחורות. עצוב שיש לי שלפוחית רגיזה. עצוב שאני לא רואה ככ טוב וזקוקה ל-3 זוגות משקפיים ועשיתי ניתוח קטרקט אחד ואני צריכה בעין השניה. עצוב. נכון אני מתפקדת אבל זה לא זה


נשאלת השאלה מה לכל הרוחות הוא מצא בי? שאלה זו מקננת בי כבר הרבה זמן. הוא לא רואה את זה? 


יכול להיות שאחזור אל הבחורה ההיא. רק אברר אם היא לא עובדת עלי. בינתיים אני נכה אך לא נחשבת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/10/2021 15:32   בקטגוריות הוא  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-8/11/2021 06:05



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)