לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2022

יש עתיד


סליחה על התדירות הגבוהה אבל לי זה חשוב

כן נפלה עלי באסה בגלל תקרית חסרת משמעות איתו אבל הבאסה האמיתית היא לא משהו חסר משמעות. הבאסה האמיתית היא תחזית קודרת בכל המישורים. נתחיל איתו. אני לא רואה שום עתיד חיובי איתו. רק צריך לאזור אומץ ולומר די. מספיק. מיצינו. כל מה שיבוא יהיה לא טוב וחבל. התחיל אז בטיול המשיך עם סדר פסח וממשיך עכשיו. גם הוא וגם המחותנת שלו. כנראה סיימנו את האפיזודה

על החייזרון אין מה לדבר. נתק כמעט מוחלט. והיא אחראית לכך

גם סוסון בזמן האחרון מעצבן. אבא שלו כאן זומם וזומם. הוא מתכונן לחזור לארץ השד יודע למה. לי עדיף שיהיה רחוק מכאן כמה שיותר. רק צרות הוא מביא. הוא רוצה להוציא את סוסון מהבית שלי ולהעבירו למוסד. כל פעם כשהיה בא היו לו תוכניות לגבי סוסון. גם עכשיו. יתכן והוא ילך לבית משפט. מהבחינה של סוסון זה גם עצוב. אם אבא שלו חוזר מארהב סוסון לא יטייל עוד בארהב. בקיצור הוא לא רצוי פה אך מי שואל אותי. 

העניין הוא שגם אני חושבת לפעמים להכניס את סוסון למוסד.  

בקיצור לא מחכה לי עתיד ורוד וכבר מרגישים זאת בכל המישורים

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/6/2022 21:27   בקטגוריות הוא, החייזר, הבעל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-5/6/2022 16:54



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)