לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2022    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2022

בת גלים


בשנה שעברה היינו הולכים הרבה לחוף בת גלים. הבחור חיפאי לשעבר גילה מחדש את החוף הזה. כלומר אני גיליתי לו את החוף הזה. היינו באים שותים קפה ויוצאים לשחות. כל פעם הוא היה אומר איזה כיף איזה חוף איזה מים איזה אוויר תענוג. אף פעם לא הלכתי לחוף הזה. ואני שמחתי. זה היה החוף שלנו הפינה שלנו הכיף שלנו. גם המקלחת החמה שיש בחוף הוסיפה להרגשת השלמות הזאת. 

אבל השנה זה אחרת. הוא פיתח יחסים עם הקיוסקמן הזמין אותו לביתו הזמין גם חברים והם התחילו ליצור פורום ואיפה אני? בחוץ. כן שוב אני בחוץ. אני הבאתי אותו לשם ועכשיו אני בחוץ. נכון ביום שלישי ביום שהוא מארגן את הפורום יש לי חזרת מקהלה. אבל זה לא יפה

כרגע אני שותקת. לא יכולת להשאיר את המקום רק בשבילנו? היית חייב להכניס לפינה שלנו עוד אנשים? נו באמת. אבל כרגע אני שותקת. נכון. היו ביננו יחסים עכורים שרק אלוהים יודע איך החזקנו מעמד. אבל את הפינה החביבה שלי לכלכת. עוד אתפרץ. זה רק עניין של זמן

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/6/2022 00:54   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)