לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2022

הגיטרה


קניתי אותה ביום הסטודנט בטכניון. היה לה צליל מהמם. אני לא מנגנת ואני לא מתה על גיטרה אקוסטית אך זו היתה יוצאת דופן. נתתי אותה לבן שלי שעשה אז צעדים ראשונים בגיטרה. אמנם היתה לו גיטרה שקיבל מידידתו גיטרה קלאסית אך היא לא עמדה בשום אופן באיכות של הגיטרה שלי. הוא לקח אותה לצבא. משעבר לרחובות לקח את הקלאסית איתו והשאיר לי אותה תוך שהוא מוריד ממנה כמה מיתרים שנקרעו בקלאסית. היא עמדה כאבן שאין לה הופכין ללא מיתרים. מה עשית לגיטרה המסכנה שלי? הוא הבטיח שיקנה מיתרים חדשים אך היא נשארה בשממונה. 

אתמול גיליתי שהיא נעלמה. איפה הגיטרה רעמתי על סוסון. הוא לא ענה. משמע הוא זרק אותה. באיזו חוצפה הוא זורק דברים מהבית. ועוד כלי נגינה? נכון. היא לא היתה בשימוש. יש אלפי דברים בבית שאינם בשימוש וראויים להזרק. דווקא הגיטרה הפריעה לו. הוא מספר שכבר שנתיים אינה בבית. הוא שם אותה בחדר המדרגות ומישהו לקח. לא בטוחה שזה נכון. אני ראיתי אותה עד לא מזמן. יתכן שכשנסעתי לחול הוא סידר את הבית וזרק אותה...

... אולי עכשיו הגיטרה נמצאת בידיים טובות יותר...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/8/2022 08:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,536
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)