לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2023    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2023

ימים נוראים


כבר כמה ימים אני מנסה לבטא את מה שמתחולל ואני לא מצליחה. אולי גם הפעם לא אצליח. ובכן אני בטוטאל לוסט. אני המדינה החתולה כולם. מצד שני השמש זורחת חמים בחוץ כאילו הכל בסדר. ואולי באמת הכל בסדר. אולי לא. רק לא לפתוח חדשות. סה״כ שקט כאן. כרגיל. אני שוכבת על הספה בפיגמה. לא שומעת מה קורה בחוץ. ואולי באמת כדאי לשבת בבית. הרי אני ככ אוהבת לשבת בבית. באין מפריע. יצאתי השבוע ונפגעתי. יצאתי ביום השיבוש הלאומי והתעצבנתי. המוני אדם היו שם ולא נתנו לי לעבור עם הרכב. הם צעקו מילה אחת: דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה דמוקרטיה... די!!!! אספסוף מוסת. כל פעם שלווי הדור הופכים לאספסוף מוסת. פסיכולוגיה של המונים. אתם שואלים איך טייסים רופאים אנשי הייטק אקדמאים הופכים להמון מוסת. ככה זה באספסוף. אחד לוחץ על השלטר ומוציא את המפלצת שבחיי יומיום היא חמודה ורגועה. בגלל זה אני שונאת הפגנות. האנשים שם לא רציונליים. הם פועלים כעדר. כל יומיים או 3 יש לנו הפגנה כזאת עם תופעות מזעזעות. מעניין מה יהיה היום. גם מתוכננת הפגנה. 

בחיים הפרטיים? גם לא בסדר. הכל מוזנח. הוא שוב נעלם לי אחרי 27 שבועות של שכרון חושים. עדיין לא יודעת מה לחשוב על זה. בכללי היה רע לתפארת. למה אני מחזיקה את זה בכלל? חדר המדרגות מוזנח אין ועד בית. עדיין לא סיימתי עם האפיזודה הקודמת והיא תיקון המכונית. זה רק קוסמטיקה. אין הרבה מה לתקן. 

האקס חוגג יום הולדת. שילך קיבינימת. 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/3/2023 11:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)