לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2023    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2023

2 סיפורים שהיו צריכים להכנס לפייסבוק


אני זוכרת. אני זוכרת שקצת אחרי מלחמת ששת הימים הייתי במחנה קיץ מטעם התנועה. לא נהניתי לא חשוב למה. באחד הימים עשינו טיול לעזה. אני זוכרת את נחל עוז. עד אז יישוב ספר שזכה להתקפות הפדאיון מידי פעם. הפעם הגבול היה כה רחוק. תחושה של הקלה ושלווה אז אפפה אותי. לא יתקפו עוד את נחל עוז. עכשיו הישוב בטוח. נסענו והגענו עד אל עריש. אני זוכרת תמרים והרבה ילדים שרוצים כסף. סוג של מקבצי נדבות. כשהחזרנו כל אותה תחושת שלווה נעלמה. מצטערת. אני נגד החזרת שטחים ועכשיו ראינו למה. בנינו נפלו לשוא על אותו שטח. 

 

 

 

 

הקיץ צמתי ב9 באב. לא שאני דתיה. אני הכי לא. גם 9 באב לא חג דתי. זה חג שמסמל את חורבן הבית. השנה פחדתי מחורבן הבית השלישי. ההפגנות. רציתי שהן יפסקו. הן רק הלכו וגברו. הן הגיעו גם לחול. מה יעצור אותן שאלתי. חשבתי על רצח רבין. הרי גם בזמנו היו הפגנות נוראות נגדו והן נפסקו עם הרצח. גם עכשיו חשבתי שהן יופסקו בדרך אלימה. או שהאויב יראה בחולשתנו ויתקוף או שירצחו את נתניהו. וכך פלש החמאס לשדותנו הרג 364 איש שרקדו בשדות חטף 239. הרג בכללי 1400 איש. 320 חיילים ב7.10 וההרג נמשך עד היום. כנראה שביבי גם ירצח כי ההפגנות ממשיכות

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/11/2023 08:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,625
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)