לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2023    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2023

סיפורי מקהלה


לא. לא אמרתי כן. גם לא אמרתי לא. אני אספר איך זה היה. נציג הועד התקשר וסיפר שהם רוצים לפרק את המקהלה. אמרתי אוקיי. הוא סיפר לי על התנהלות לקויה בבולגריה סיפר שלא היה איכפת לו מכלום אפילו שנישן במלון לא ככ טוב והוא נציג הועד לא הסכים. הוא אמר שהם לא רוצים לסיים את הקשר עם המקהלה הגרמנית ובראשם הנאצית. לזה לא הסכמתי. אני מתעבת את הנאצית הזאת במיוחד שהתנהגה כך. היא העמידה את המקהלה לפני ההופעה כך שהגרמניות מקדימה והישראליות מאחורה. מצאתי את עצמי עומדת מאחורי 2 נפילות. במצב זה לא הייתי מוכנה לשיר. ישבתי ולא שרתי. נדמה לי שסיפרתי כבר על זה. אחכ זה הסתדר פחות או יותר. היא הראתה חוסר סבלנות נוראי. היא אמרה לא לעלות עם מים וכשגילתה אצל מישהי בקבוק הלכה וקיפלה אותו בחמת זעם. היא לבשה שימלת כלה. אותו דבר נהגה אצלו בבית. אמרתי לה שגם לי יש יומולדת ואני אעמוד קדימה. כיוון שאחרתי להעמדה היא אמרה אין לך מקום וכך נסיתי להכנס וכל אחת אמרה אל תעמדי פה. נו אז עם אחת כזאת אמשיך לעבוד? בשום אופן לא. ואני לא רוצה להגיד עליה עוד דברים רק שההתנהלות שלה במקהלה לוקה בחסר לא פחות משלו ואולי יותר. אז למה בחרו להמשיך רק איתה ולזרוק אותו הצידה? לא יודעת. אני לא הסכמתי לזה. מה שכן המשכתי להיות בקשר עם המקהלה ונראה לי כעת שאוותר על זה. הנאצית הזאת היתה בועידת שלום עולמי בו הופיעה פליטה סורית. וזאת אחרי שהיא שרה אלי אלי. נאצית נשארת נאצית ושמאלנים נשארים שמאלנים. זה לא בשבילי. אבל כרגע אני בקשר. איתם. לא איתו. הוא נעלם. לא יודעת אם טוב לו אם רע לו. משערת שרע לו מאוד. אבל אני גם חושבת על האישיות הבלתי רצויה שהיתה דומיננטית בארועי היומולדת שלו. כן כל זה היה סביב יום הולדתו. אכן מתנה יפה. 


מה אני עושה במקרה זה. רציתי לגמור. אני כבר לא זוכרת למה. אולי בגלל האישיות הבלתי רצויה. אבל זו לא דרך לגמור. אולי כן. נבדוק

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/11/2023 07:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,617
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)