לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 70





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2023    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2023

טלטלה רגשית


אני טלטלה של רגשות. רגע שמחה רגע עצובה רגע כועסת רגע סולחת רגע מתרצה. לא פשוט

2 אירועים לא פשוטים מטלטלים אותי. אחד זה המלחמה שני זה המצב איתו. 

אז היום אני על הפנים שלא התחשק לי לקום מהמיטה. אבל קמתי הלכתי לים לסינמה פרדיסו אחכ הלכתי להתפלל בבית הכנסת הריפורמי. לאן שהרוח נשאה אותי. לא הרגשתי שזה מקל עלי. לא יודעת למה המצברוח הזה אבל אני כבר לא שואלת. יצאתי בידיעה שהחזירו את רוב הילדים החטופים למעט שניים. 2 הג׳ינג׳ים החמודים. אומרים שהם מתים אבל לא בטוח. אולי משחקים בהם כקלף מיקוח. אבל העדרם מעיב על כל השמחה. כן אנחנו כאילו סיימנו את העניינים ואת הלחץ אבל כל עוד הם לא כאן אין שמחה. ואולי אני צריכה לשמוח. הרי רוב החטופים חזרו. ואין לי העדפות. אין לי הכרות עם אף אחד מהמשפחות. אבל אני לא שואלת. כך אני. וגם הוא לא חוזר. כלומר המלחמה הזאת תיגמר. הוא לא יחזור. ואולי אזכר במה שהיה לפני המלחמה. לא היה טוב. צריך להכיל את 2 האירועים ואין לי כוח. כך אני היום. היום אני על הפנים. אולי מחר יהיה אחרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/12/2023 20:54   בקטגוריות הוא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,612
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)