לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2024

שיגרה


שיגרה. ככה זה נראה. אין שום דבר מעניין באופק. ינואר. חודש של כלום. חודש של אחרי. הכל הפסיק. המסיבות החגיגות המלחמה הוא הים. אבל צריך להתחיל מחדש. מה? לא יודעת. 


בואו נרשום מה קורה מזמן לא עשיתי את זה


12:25 אני עדיין בפיגמה. בקרוב אתלבש


12:35 התלבשתי.  אתחיל לסדר את הבית ב1:00. בשעה עגולה. עד אז אשוטט באינטרנט. בפייסבוק. בטלוויזיה 


13:15 אני באמצע הארוחה. אכלתי מרק ועכשיו אני הולכת לאכול קציצות ושעועית


13:23 גמרתי 


לנינה יש היום יומולדת וכל פעם הווצאפ מקפיץ אותי. אולי אולי אולי


14:00 גמרתי לאכול להטעין את המדיח סוסון חזר הביתה משושי עם קניות. קבע היום ללכת עם אבא שלו לסרט. אני הולכת למקהלה. לו הייתי יכולה לסדר שסוסון ילך עם אבא שלו לסרט מתי שהתאים לנו... הוא עדיין אוכל


פתחתי טלוויזיה. יש עוד מלחמה. משמידים מנהרות חמאס. לא ידעו שהן בהיקף כזה. מה כן ידעו? גם בצפון. לא רוצים את אסאד חלש. לא מבינה. חלק יוצאים מעזה. סוסון סגר את המזגן. היה שם טקס סיום לחימה. מוזר. תושבי ניר עוז עוברים לקרית גת. יורד שם גשם???!!  הם הגיעו מאילת. פרסומות


14:35 משתתפי הנובה תובעים את המדינה. את השבכ את המודיעין את צהל. נהדר


שיחה עם חיילת שנפגעה בפיגוע ביוש. משה נוסבאום מדבר יותר ויותר גרוע


גלנט אומר שהמלחמה לא הסתיימה


14:45 עשיתי קפה. הטורקים עצרו אנשי מוסד. שוב פרסומות


14:55 התייקרויות. חשמל. דלק. חבל שלא מלאתי דלק בדצמבר


נפגעי הקרבות


תושבי בארי חוזרים לקיבוץ. אמא שלו היתה חטופה שנרצחה


הבעיה ברפורמה המשפטי. טוב. די

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/1/2024 12:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,846
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)