לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2024    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2024

שנת תשפד


היום היום האחרון של שנת תשפד כשמה כן היא. היא התחילה בקונצרט בירושלים שלא הייתי בו והסתיימה כשהכל הרוס. לא רק היתה קשה למדינה. גם במישור האישי היתה גרועה ביותר עם כוכבית. שכן השנה נעשיתי סבתא סוף סוף וכבר למדתי שלהיות אמא של בן זה לא כמו להיות אמא של בת. אני total loss בנושא הזה וצריך ללמוד אותו. אף פעם לא ראיתי את האמא של הבן או שראיתי את זה אחרת. למשל היו לי 2 סבתות ודווקא הייתי קשורה לאמא של אבא שלי. כיוון שהיא היתה סבתא טובה ואילו אמא של אמא שלי היתה סבתא גרועה. כמו שאמא היתה אמא גרועה. אבל סבתא היא היתה בסדר. אמא של יוסי אני בכלל לא זוכרת שעשתה משהו. ובכן אני לומדת להיות סבתא וזה לא תמיד קל

במישור הזוגי זו היתה שנה על הפנים. החלטתי לגמור אבל לא הייתי החלטית. כזאת אני. אבל היינו יותר לא בקשר מאשר בקשר. אכציק ער און זיבציק זי. זו היתה צריכה להיות שנה שמחה בשבילינו אך היא היתה הכל חוץ משמחה. כאמור רציתי לגמור. לא יכולתי לראות את היחסים שלו עם ליאורה. הוא עוד כתב לי באסה בעזה. עניתי לו היה צפוי. אחכ הוא קיבל את המכה של חייו. לא יודעת אם הגבתי טוב. היתה תנועה של זיגזג. פעם היה פעם נעלם. בסוף גם הבריאות שלו הלכה. הוא לא פירט. לפני שבועיים ברכתי אותו ליום הולדתו ואפילו כתבתי מתגעגעת. הוא ענה כנל אבל הוא לא ברך אותי ליום הולדתי. זהו. כך בלינו אני את שנתי ה70 הוא את שנתו ה80. בקיצור מוזר. יש עוד אבל מספיק להיום

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/10/2024 10:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)