לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

תשובות לשאלון השבועי


מתי פתחת את הבלוג שלך? האם זה היה בעקבות אירוע מיוחד?
wow אקטואליה במיטבה. פתחתי בלוג לפני 4 חודשים בעקבות אירוע שמאוד הרגיז אותי שהיה רק אפס קצהו של סיפור שלם. את הבלוג הזה פתחתי בעקבות זה שהאנשים ההם זיהו את עצמם.

האם הבלוג שלך אנונימי ומלא מיסתורין? מדוע?
אני מקווה שהבלוג הנוכחי יהיה מספיק אנונימי

האם את נוהגת להזמין אנשים שאת מכירה לבלוג שלך?
לא

האם הכרת מישהו דרך הבלוג ונפגשתם במציאות?
עדיין לא

האם את נוהגת להגיב בבלוגים אחרים, או שאת נמנית על הקוראים השקטים? האם אי פעם כתבת דברי נאצה או ביקורות קוטלות כתגובה בבלוג של מישהו אחר?
אני נוהגת להגיב ולקבל תגובות. חברה, תגיבו, תגיבו, זה לא מספיק. דברי נאצה כתבתי וגם חטפתי. מעניין כאן.

האם הורייך או בן זוגך יודעים על קיומו של הבלוג שלך? האם הם קוראים אותו?
הילדים שלי יודעים על הבלוג לא יודעת אם קוראים אותו זה בטח משעמם אותם. לא יודעת לגבי בני משפחה אחרים

האם אי פעם השתמשת בבלוג כדי לספר משהו למישהו שידעת שקורא אותו, כי לא יכולת להגיד לו/ה את זה ישירות?
בבלוג הקודם השתמשתי כדי לומר למישהי ספציפית מה אני חושבת עליה כי באמת אי אפשר היה לדבר אתה בצורה אחרת. היא גילתה את הבלוג, קראה בו, הדפיסה אותו והשאר היסטוריה.

האם צינזרת דבריך בבלוג מחשש לפגוע במישהו ספציפי שקורא אותו, למרות שמאוד רצית לפרוק רגשותייך?
בבלוג הקודם לא צינזרתי כלום למעט שמות של ילדים. בבלוג הזה אני חייבת לצנזר כי זה עלול ליצור בעיות משפטיות.

האם את כותבת את הבלוג בשביל עצמך (כיומן אמיתי), או בשביל לבדר את הקוראים?
בשביל עצמי ברב המקרים

האם היית מגדירה את עצמך כמכורה לבלוגים? אם לא, אז איך היית מגדירה בלוגר מכור?
אני חושבת שאני די מכורה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/5/2006 08:03   בקטגוריות שאלונים, הבלוגוספירה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/5/2006 18:39



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)