לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

העסק מהגיהינום


טוב, לא צריך להגזים. הוא סתם נמצא אי שם בארץ אבל לא מצאתי בשבילו מיקום יותר טוב.

על העסק מהגיהינום נודע לי במסיבת חנוכת הבית של דירתה.
זה זמן רב שהיא עסקה בהקמתו ושוב ידעתי שקורים דברים אך לא ידעתי מה. אמא שלה אמרה לי כל הזמן שהיא מאוד עסוקה ומאוד מבולבלת ובגלל זה היא מבטיחה ולא מקיימת.
מבולבלת. אני כבר מכירה אותה. היא מהירת מחשבה ופעולה. היא לא מתבלבלת כלכך מהר.

אז היא הזמינה אותי למסיבה כרגיל כאילו לא קורה כלום וכאילו אני אמורה לשמוח בשבילה. כן כך היא אוהבת. שכולם עומדים בצד ומוחאים לה כפיים. באתי למסיבה ושוב היתה לי את אותה תחושה שעדיף אונס קבוצתי מאשר להיות שם. שוחחתי עם החברות שלה כמו בימים יותר טובים.

היתה לה שם "חברה" אחת שמאוד התקנאה בה. נקרא לה צ'. אשה נאה, מטופחת, בהליכים. והיא התחילה לזמר. כך היא דברה על הגברים שבחייה של עורכת המסיבה. היה לה איזה ידיד זה כמה חודשים שמאוד היה מעוניין בה אך היא לא הייתה מעונינת בו. דווקא חמוד. ואז היא דברה על מצבה הכלכלי: תראו אותה. היא רק התגרשה ותסתכלו עליה, במקום ליפול כמו כולנו היא פורחת. היא קנתה דירה, שיפצה אותה, והקימה עסק
- חכמה גדולה - אני אומרת. ההורים קנו לה את הדירה אז יש לה דירה.
- ההורים קנו לה דירה????????? ומה איתך?
- אני עוד שם באותו מקום.
- אהה ולך הם לא עוזרים?
- לי הם לא עוזרים כלום.
- את בטוחה שהם קנו לה דירה?
- משוכנעת. הם הודו בכך. הם לא רצו לספר לי את זה אבל גיליתי. איך גיליתי את זה, לא חשוב
- ומה עם העסק? גם את זה הם נתנו לה?
- על איזה עסק את מדברת? הרי כל הזמן היה לה עסק, היו להם הרבה סניפים. היא לקחה לה סניף אחד.
- לא לא לא היא הקימה עסק בנוסף, שם בגיהינום.
- באמת? עכשיו אני מבינה למה היא היתה כל הזמן ככ עסוקה ומבולבלת.
- את רוצה להגיד לי שאת לא יודעת מזה?
- אני לא יודעת מכלום.

ארוחת בוקר אצל אמא.
- אמא, תגידי את יודעת משהו על העסק מהגיהינום?
- כן - עונה היא בחיוך נבוך - מאיפה את יודעת על זה? אני יודעת. בעלה לשעבר סיפר לך. את חברה איתו.
- לא , זה לא בעלה.
- אז מי?
- תגידי לי. את יושבת אתי כל בוקר פעם בשבוע ולא מספרת לי כלום ואת מצפה שאני אגיד לך מי סיפר לי את זה? ספרי לי עכשיו את על העסק הזה. למה לא סיפרתם לי? למה אתם שוב מסתירים ממני?
- היא בקשה ממני לא לספר לך מחשש שתתנכלי לה.
- אה כן? ותגידי לי . את כל הזמן אומרת שאין לה מה לאכול. אז מנין היה לה כסף להקים עסק?
- זה לא עלה הרבה רק 1700 שקל. אני חתומה על החוזה.

וכך נתגלה לי ש-cerberus ממשיך בדרכו למרות הכל

הבנתי בשביל מה ההורים נסעו לגרמניה

 

אחרי שהעסק נמכר היא ידעה לספר שההידרה מכרה אותו ברווח

היא השקיעה 15,000 שח ומכרה אותו ב-70,000. חצי היא לקחה חצי השותפה

כלומר היא שלשלה לכיסה 35,000 שח

אבל זה כבר סיפור אחר.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/5/2006 08:09   בקטגוריות העסק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   7 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-14/5/2006 16:50



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)