לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

ההופעה


היתה לנו הופעה עם זמרת ידועה.

היא אמרה לי שהיא באה לראות אותי יחד עם המאהב שלה שרק לאחרונה היא הוציאה אותו מהארון. 10 שנים הוא היה שם. לקראת הטיול במזרח הרחוק היא הוציאה אותו משם.

כן היא רצתה לצאת לטיול במזרח אך מסיבות לא ברורות לי היא בקשה שאחליף אותה. יומיים לפני. ואני לא חשבתי פעמיים. באתי אליה לקחת כל מיני פריטים והוא היה שם. בכלל לא שמתי לב אליו. לא שמתי לב למשמעות שהוא שם והוא לא אחד שאפשר להתעלם ממנו.

 

קצת לפני ההופעה חזרתי מהטיול.

הם באו, ישבו ביציע והתגפפו כנערים צעירים.

מישהי מהחבורה אמרה לו יפה שלום

- את מכירה אותו? - אני שואלת אותה

- כן קולגה

- ומה את אומרת עליו?....את יודעת שהוא בגד באשתו...

- כולם יודעים את זה. זה לא יפה. היה לו רומאן ארוך עם מנהלת המשרד שלו, בת שבע. היא השקיעה בו כספים.

- בת שבע היא לא היחידה שהיה לו איתה רומאן...

 

היא זאת לא בת שבע. גם לא הזמרת.

 

אחרי ההופעה הציע לי הזוג המאושר לסיים את הערב כיאות בבית קפה ולספר חוויות מהטיול.

למה לא?

התישבנו לנו בבית קפה. הזוג המאושר מתגפף והיא מצחקקת לה כנערה בת 16 . הו כמה נחמד לראות זוג מאושר... נו, ספרי לי איך היה? איך היה?

"היו קטעים, אבל הקטע הכי מגניב היה זה במחוז סצ'ואן. הביאו אותנו לאיזה חור נידח...כן, והשירותים. הו איזה שירותים יש שם. חור ברצפה ודלתות נמוכות שאפשר יהיה להחליף חוויות...אבל לא על זה רציתי לדבר... הביאו אותנו שם לשוק. את לא ראית דבר כזה. אסל ושני דליים, נשים נושאות את התינוקות שלהן בסלסילה, את הדגים מוכרים מתוך בריכות כאלה וכדי להוציא דג נכנס המוכר עם מגפיים לתוך הבריכה. צריך להיות שם ולראות את זה. אי אפשר לתאר זאת במילים. אפילו לא בתמונות. הם עוד לא יצאו מתקופת התנך.... היה לנו שם זמן קצוב. חזרנו לאוטובוס. סביב האוטובוס התגודדו מלא סינים. הם עמדו וצחקו. את מבינה? הם עוד צוחקים עלינו."

 

היא צחקה. הוא הסתכל עלי באדישות ושעמום. יד אחת משעינה את ראשו והיד השניה משחקת בעצבנות עם איזה נייר.

- איך היתה השותפה שלך - הוא שואל אותי

- השותפה? דווקא בסדר גמור. הסתדרתי איתה טוב למרות כל מה שאומרים עליה.

- התעללת בה?

- ????

- היית צריכה להתעלל בה. 

 

היא מחבקת אותו, מקרבת מצח למצח. בוא נסע למזרח שנינו....

 

השותפה שלי היא חברה שלה. וזוהי אורית כמובן.

 



נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 13/5/2006 07:22   בקטגוריות סין, חבורת הזבל, המאהב  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-18/5/2006 18:52



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)